Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار قاسمی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کشت برنج در استان کرمانشاه ممنوع است و برنامه سازمان مدیریت کشت‌های آب بر از طریق رعایت الگوی کشت می‌باشد.

او افزود: با تجهیز اراضی آبی به سیستم‌های آبیاری تحت فشار قصد داریم مدیریت آب در عرصه کشاورزی را بهینه نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص مدرنیزه کردن اراضی سطح استان، ادامه داد: سالهاست که در قالب خطوط ابلاغی اعلام شده بحث افزایش ضریب مکانیزاسیون اراضی کشاورزی در استان دنبال می‌شود و هرساله شاهد افزایش این ضریب نسبت به ضریب کشوری هستیم.

او یادآور شد: طی سنوات اخیر شاهد تزریق ادوات و ماشین آلات مدرن در اراضی زراعی کشاورزی استان بوده ایم و مشکل خاصی در این عرصه برای افزایش ضریب مکانیزاسیون استان نداریم.

قاسمی تاکید کرد: تسهیلات این بخش نیز به صورت سالیانه و صد در صدی تخصیص یافته و جذب شده است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی آبیاری تحت فشار الگوی کشت استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی در ابهر تا تعیین تکلیف نرخ مصوب ممنوع است.

حسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی توسط برخی رانندگان ابهری، عنوان کرد: تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در ابهر هرگونه افزایش خودسرانه ممنوع است.

وی با توضیح اینکه در حال حاضر طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به فرمانداری اعلام شده است، ادامه داد: در صورت تصویب این نرخ‌ها توسط فرمانداری طی هفته آینده رسما ابلاغ خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر با توضیح اینکه از شهروندان درخواست داریم در صورت دریافت کرایه اضافه مراتب را به سازمان تاکسی‌رانی ابهر گزارش کرده تا برخورد قانونی صورت گیرد، تاکید کرد: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هرگونه افزایش کرایه ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل مکلف است تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب