Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار یورگن کلوپ می گوید بازیکنان لیورپول هر بازی را به چشم یک فینال می بینند.

پپ لیندرز معتقد است لیورپول اولویتی در مسابقات ندارد و در همه بازی های با تفکر حضور در فینال حاضر می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، از مرحله یک چهارم نهایی لیگ کاپ انگلیس، لیورپول مقابل لسترسیتی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر، پپ لیندرز، دستیار یورگن کلوپ، در کنفرانس خبری این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. صحبت های این مربی را در ادامه می خوانید:

ترکیب لیورپول

بازی بعد از اتفاقاتی که مقابل تاتنهام افتاد و از دست دادن کاپیتان تیم آسان نیست. به همین خاطر می خواهم از بازیکنان تمجید کنم. بعد از صحبت های یورگن کلوپ، همه چیز را فراموش کردند و پشت سر گذاشتند.

کرونایی های لیورپول

شرایط مثل قبل است. ویرجیل فن دایک، تیاگو، فابینیو و کرتیس جونز در تمرینات نیستند و در خانه در قرنطینه به سر می برند. عجله ای برای برگشت آنها نداریم و صبر می کنیم. در مورد کرونا نباید از ما سوال بپرسید. باید از متخصصین سوال کنید اما سلامتی از هر چیزی مهم تر است. باید از بازیکنان، کادر فنی و خانواده هایشان محافظت کنیم.

ایده وقفه در برگزاری مسابقات لیگ

همیشه برای بهبود کیفیت مسابقات نظرات و توصیه هایمان را می گوییم. در این جلسه هم همین کار را کردیم. از فشردگی مسابقات خوشمان می آید اما باید به ریکاوری بازیکنان نیز احترام بگذاریم. یورگن در مورد لغو مسابقات نظرش را به وضوح گفته است. به نظر ما هر 48 ساعت بازی کردن عجیب است و ریسک مصدومیت و کیفیت بازی ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

تصمیمات داوری

همه دیدند چه اتفاقی افتاد. کمک داور ویدیویی چیز خوبی است. می تواند تصمیمات بزرگ و درستی بگیرد. همه اشتباه می کنند. اگر یورگن یا بازیکنان اشتباه کنند، ما تنبیه می شویم. اگر داور اشتباه کند، تیم تنبیه می شود.

هندرسون

جوردن یک جنگجو است و بلافاصله شروع به تلاش برای بازگشت کرده است. خوشبختانه 24 بازیکن دیگر در ترکیب داریم.

اوریگی

او هنوز مصدوم است و با تیم تمرین نمی کند.

لیگ کاپ

ما اولویتی قائل نمی شویم. اولویتمان فقط بازی بعدی است. این نقطه قوت ما است و طبق طرز فکرمان هر بازی را به چشم فینال می بینیم. در این بازی هم همین کار را می کنیم و با تمام توان وارد بازی می شویم.

 

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! داور بازی حذفی استقلال غیر قانونی قضاوت کرد + سند پرسپولیس و دو بدهی خارجی دیگر افنبرگ: اگر بایرن از لیگ قهرمانان حذف شود، دیگر فصلی موفق نداشته است تنبیه گریلیش و فودن به دلیل بی انضباطی توسط گواردیولا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم

یک کمپانی آلمانی در حوزه مشاوره مالی، تیزر تبلیغاتی جالبی با حضور یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول منتشر کرده که در آن سرمربی آلمانی با شخصیت هایی متفاوت و در مشاغل مختلف به تصویر کشیده می شود.

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها

  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم