Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:46:37 GMT

دسترسی های بزرگراه آزادگان افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۳۲۸۹

دسترسی های بزرگراه آزادگان افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام اینکه رمپ جنوب به شرق تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید رجایی با بزرگراه آزادگان در محدوده منطقه ۲۰ از جمله پروژه های تعریف شده در قالب برنامه ۶ ماهه معاونت فنی و عمرانی جهت بهبود کارایی حدود ۱۳ تقاطع غیرهمسطح پایتخت به شمار می آید، گفت: عملیات اجرایی این مسیر دسترسی که ۳۲۰ متر طول و حدود ۷ متر عرض دارد، به زودی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت ترافیکی بزرگراه آزادگان در توزیع متناسب بار ترافیک درون شهری و برون شهری، فقدان مسیرهای کندرو در برخی مقاطع این بزرگراه ۳۶ کیلومتری را زمینه ساز ایجاد گره های ترافیکی در عملکرد آن ذکر کرد و یادآور شد اجرای عملیات احداث و بهسازی مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و مدیریت شهری پایتخت مصمم است احداث این مسیرها در بخش حدفاصل خیابان شهید رجایی تا خیابان فدائیان اسلام به همراه پل و مسیرهای دسترسی مربوطه را به عنوان یکی از اولویت های عمرانی سال جاری پیگیری کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران طول این مسیر کندرو را ۱۹۰۰ متر با عرض ۱۱.۵ متر خواند و یادآور شد: در این پروژه یک دستگاه پل با مساحت ۶۲۰ مترمربع روی خیابان دستواره، دو رمپ دسترسی در تقاطع بزرگراه شهید رجایی و خیابان فدائیان اسلام با مجموع طول ۶۰۰ متر و یک لوپ به طول ۳۵۰ متر جهت دسترسی به خیابان غیبی تعریف شده است. مسیر دسترسی جنوب به شرق بزرگراه های شهید رجایی و آزادگان که به زودی اجرایی خواهد شد، در واقع گام نخست این پروژه بوده و تلاش خواهد شد عملیات احداث آن ظرف مدت ۶ ماه به سرانجام برسد.

بزرگراه آزادگان به عنوان یکی از کریدورهای مهم ارتباطی پهنه جنوبی پایتخت، بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب شرق تهران را به بزرگراه شهید همت در شمال غرب تهران متصل کرده و در مسیر خود با بزرگراه های مهمی همچون شهید حکیم، امام علی (ع)، شیخ فضل ا … نوری، شهید لشگری، شهید سعیدی، شهید کاظمی، شهید تندگویان و شهید رجایی، آزادراه های تهران- قم و تهران- ساوه و خیابان فداییان اسلام تقاطع دارد. تبادل ترافیک در تقاطع های یاد شده و سایر معابر فرعی از طریق کندروهای بزرگراه آزادگان صورت می گیرد و به این ترتیب مسیرهای کندروی بزرگراه، نقش مهمی در توزیع متناسب ترافیک ایفا می کنند.

کد خبر 5381076 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس شعبانی شهرداری تهران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران شهرداری تهران مواد مخدر شورای شهر تهران شب یلدا ترافیک قوه قضاییه سربازی کاظم غریب آبادی علیرضا زاکانی پلیس راهور غلامحسین محسنی اژه ای خوشنویسی اعدام شهر تهران بزرگراه آزادگان شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  وحیدی وزیر کشور صبح امروز به همراه معاون عمرانی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

گفتنی است، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید.

«پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) ۹ کیلومتر است و در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب