Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:38:04 GMT

قطعی آب در گلستان به دلیل طوفان

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۳۳۴۵

قطعی آب در گلستان به دلیل طوفان

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز (سه شنبه) تندباد شدید در گلستان رخ داد که سبب خسارت به درختان، ابنیه و مسدود شدن مسیر کردکوی- گرگان شد.

در پی وقوع طوفان برق برخی از مناطق قطع شد که هم اکنون مشکل آن برطرف شده است.

در حال حاضر مشترکان گرگانی با قطعی آب روبرو بوده که براساس اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان قطعی آب به دلیل قطعی چهار ساعتی برق برخی از چاه های تامین منابع آب شرب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان آمده است: به اطلاع مشترکان همه مناطق استان می رساند به علت طوفان شدید صبحگاه امروز (سه شنبه) متاسفانه شاهد قطع برق دو الی چهار ساعته اکثر چاه های منابع تامین آب شرب شده ایم که این امر باعث افت و کمبود حجم ذخیره مخازن آب شرب شده است.

لذا ضمن عذرخواهی از همه مشترکان فهیم تقاضا می شود با رعایت صرفه‌جویی از مصارف غیرضرور جدا خودداری کنند.

لازم به توضیح است این شرکت هیچ مشکلی در تولید آب ندارد و تنها قطع برق چاه ها باعث این موضوع بوده است.

کد خبر 5381112

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شرکت آب و فاضلاب گلستان قطعی آب طوفان ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا آمار کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا آتش سوزی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

روابط عمومی شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به انجام تعمیرات و‌نوسازی شبکه‌های برق رسانی فردا ۱۵ اردیبهشت فرایند قطعی برق در برخی محدوده‌ها رخ می دهد.

این قطعی برق در مناطقی همچون  "بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل چهار راه هواپیمایی تا چهارراه استانداری و کوچه‌های منتهی به بلوار" ،  "بلوار حافظ از چهار راه دامپزشکی تا روبروی اداره پست مرکزی و کوچه‌های منتهی به بلوار" و "خیابان ورزش و خیابان پرستار" صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

زمان قطعی برق از ساعت  ۵:۳۰تا ۸:۳۰ صبح، به مدت ۳ ساعت اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد