Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز تجارت جهانی دوبی به منظور حمایت و تقویت کسب و کارهای جدید، منطقه رمزارز و رگولاتور رمزارزها و سایر داراییهای دیجیتالی تاسیس میکند.

به گزارش برنا ، دفتر رسانه ای دوبی در بیانیه ای اعلام کرد این اقدام برای ایجاد یک منطقه ویژه برای دارایی های مجازی از جمله دارایی ها، محصولات، اپراتورها و صرافیهای دیجیتالی، بخشی از تلاش دوبی برای ایجاد بخشهای اقتصادی جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانداردهای دقیق برای حمایت از سرمایه گذاران، مقابله با پولشویی، مبارزه با تامین مالی تروریسم، پایبندی به قوانین و رصد جریان معاملات فرامرزی ایجاد خواهند شد.

سازمان اوراق بهادار و کالاهای امارات متحده عربی و سازمان مرکز تجارت جهانی دوبی در شهریور ماه گذشته (سپتامبر 2021) با چارچوبی موافقت کردند که اجازه می دهد سازمان مرکز تجارت جهانی دوبی فعالیتهای مالی مربوط به داراییهای رمزارز را تایید کرده و برای آنها مجوز صادر کند.

بر اساس گزارش رویترز، منطقه آزاد DIFC دوبی هم در اکتبر نخستین بخش از چارچوب رگولاتوری برای توکنهای دیجیتالی را منتشر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امارات متحده عربی دوبی منطقه ویژه اقتصادی ارز دیجیتال رمزارزها مرکز تجارت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی