Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@23:22:27 GMT

محکومان جدید پرونده جعل بازیکن گابنی

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۳۷۱۲

محکومان جدید پرونده جعل بازیکن گابنی

هفته گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی پرونده حضور اریک بانیاما به گل‌گهر، رأی به سه بر صفر شدن نتایج این تیم در سه دیدار برابر استقلال، سپاهان و پیکان داد. در انتهای رأی این کمیته اما نکته مهمی وجود دارد جایی که آمده است: «ضمناً پرونده در خصوص شناسایی و اتخاذ تصمیم نسبت به جاعل و سایر اشخاص مرتبط مفتوح خواهد بود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بخش از ماجرا مهمترین نکته‌ای است که وجود دارد و این سؤال مطرح است که چه کسی یا کسانی اقدام به جعل کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، گفته می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و با همکاری پلیس فتا با وجود برخی فشارها و توصیه‌های بیرونی، کارش را در رسیدگی به این بخش پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر دنبال و در این خصوص اقدام به صدور رأی خواهد کرد.

طبق ادعای تسنیم؛رسیدگی به موضوع جاعلان و مسببان جعل در این پرونده با همکاری پلیس فتا و بر اساس گزارش ارائه شده ادامه یافته و سرنخ‌های تازه‌ای در این خصوص به دست آمده است.

بر این مبنا برخی افراد مرتبط با این پرونده در جریان جعل نامه‌هایی که به فدراسیون فوتبال ارائه شده نقش داشته‌اند و برخی افراد دیگر نیز از عدم صحت محتوای این نامه‌ها و اقدامات غیر قانونی صورت گرفته در این خصوص مطلع بوده‌اند.

نام چهار نفر در فهرست متهمان یا افراد مطلع در ماجرای جعل دیده می‌شود که ممکن است با تشخیص کمیته انضباطی با محرومیت مواجه شوند. به نظر می‌رسد پرونده جعل نامه بازیکن گابنی در این بخش جنجالی‌تر و سنگین‌تر از نتایج اعلام شده در بخش اول حکم کمیته انضباطی باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو اریک باگناما گل گهر بازیکن گابنی آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد شرایط بازگشت مختاری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد. مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

کد خبر 6090985 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند