Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@16:58:12 GMT

بهترین فروشگاه لباس عمده در ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۳۷۶۱

بهترین فروشگاه لباس عمده در ایران

خودتان را جای خریداران نهایی لباس‌ها بگذارید! پوشاک برندهای معروفی مثل Nike، Zara، Mango و Livergy برای شما جذابیت بیشتری دارند یا برندهای بی‌کیفیت موجود در بازار؟ جواب کاملاً روشن و واضح است! فقط باید لباس عمده این برندهای معتبر را با قیمتی مناسب بخرید تا بتوانید با قیمت‌ مناسب به مشتری‌های خود ارائه دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت حرف اول را در فروش پوشاک عمده می‌زند

فروش لباس‌های بی‌نام‌ونشان و بی‌کیفیت را فراموش کنید. به‌واسطه اینترنت، وب‌سایت‌های مختلف و قدرت شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، امروزه بیشتر مردم با برندهای معتبر لباس آشنا هستند. همچنین بیشتر مردم می‌توانند جنس خوب از بد را به‌سادگی تشخیص دهند.

فروشگاه‌هایی که تنها روی خرید لباس عمده باکیفیت تمرکز دارند، بعد از مدتی مشتری‌های دائمی و وفادار پیدا می‌کنند. این فروشگاه‌ها می‌توانند با تکیه‌بر اعتباری که نزد مشتری‌ها دارند، کسب‌وکار خودشان را ارتقاء دهند. از طرف دیگر، خرید پوشاک عمده بی‌کیفیت و ارائه آن به مشتری‌های نهایی، روزبه‌روز باعث کاهش اعتبار و نهایتاً ناکامی کسب‌وکارتان می‌شود. با خرید لباس عمده ارزان باکیفیت از بیلیونی برند، موفقیت کسب‌وکار خود را تضمین کنید.

فروش لباس عمده برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی

تمام لباس‌های مجموعه ما از برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی هستند. کمتر کسی را پیدا می‌کنید که با کمپانی‌های معروفی مثل Zara، Livergy، Nike، Mango، Bershka و سایر کمپانی‌های معتبر پوشاک آشنا نباشند. بنابراین با عرضه این برندها، فروش بسیار ساده‌ای را تجربه خواهید کرد.

کیفیت، دوام، راحتی و طراحی‌های زیبای لباس عمده برندهای معتبر، باعث شده‌اند که افراد بیشتری به خرید آن‌ها تمایل داشته باشند. مردم ترجیح می‌دهند به‌جای خرید چندین لباس بی‌کیفیت از برندهای چینی و برندهای ناشناخته داخلی و خارجی، پول خود را صرف خرید یک لباس باکیفیت و زیبا کنند تا از پوشیدن آن لذت ببرند. با خرید انواع لباس عمده ارزان برندهای مطرح دنیا از فروشگاه بیلیونی برند، شانس فروشگاهتان را برای دیده شدن و رشد کردن افزایش دهید.

پایین‌ترین قیمت لباس عمده بازار ایران

کسی منکر این حقیقت نیست که کیفیت حرف اول را می‌زند! اما باید بتوانید لباس‌های باکیفیت را به قیمت مناسب عرضه کنید تا افراد تمایل بیشتری به خرید پیدا کنند. این اصل در تمام فروشگاه‌های حقیقی و مجازی برقرار است؛ خریداران ابتدا قیمت لباس‌ها در چند فروشگاه را مقایسه می‌کنند تا اصطلاحاً خرید شیرینی را تجربه کنند. خرید لباس عمده از بیلیونی برند در مهاباد، این مشکل را حل می‌کند.

شما همان فروشگاهی باشید که پایین‌ترین قیمت را به مشتری‌های خود ارائه می‌دهد. تمام تلاش خود را بکنید تا با جمله معروف و تلخ «ما یه دوری بزنیم و مجدد مزاحمتون می‌شیم» مواجه نشید و خریداران فقط بخواهند از لباس‌های شما خریداری کنند.

پوشاک عمده گرید A و A+

هر فروشگاه لباس باید بتواند لباس‌هایی مناسب حال مشتری‌های خودش تهیه کند. بعضی از خریداران حساسیت زیادی روی بسته‌بندی و پلمپ بودن لباس‌ها دارند و حاضرند برای خرید لباسی که این مشخصات را دارد، پول خوبی پرداخت کنند. اگر شما هم ازاین‌دست مشتری‌ها دارید، بهتر است خرید لباس عمده گرید A+ را در اولویت قرار دهید. این لباس‌ها با بسته‌بندی اورجینال کمپانی سازنده ارائه می‌شوند.

از طرف دیگر بسیاری از خریداران با مشاهده اتیکت کالا و بارکد آن که نشان از اصل بودن کالا دارد، راضی می‌شوند. در این صورت بهتر است شما هم از لباس عمده گرید A خریداری کنید. این لباس‌ها به خاطر نمایش در فروشگاه‌های اروپایی و آمریکایی، فاقد بسته‌بندی اورجینال هستند. بسیاری از آن‌ها هم در حین حمل‌ونقل از بسته‌های خود خارج‌شده‌اند. خبر خوش این است که قیمت پوشاک عمده گرید A ارزان‌تر از گرید A+ است.

فروش عمده لباس با بالاترین تنوع

معمولاً هر فروشگاه لباسی به‌طور تخصصی روی یک یا دو مدل لباس تمرکز دارد. برای نمونه بعضی فروشگاه‌ها به‌طور تخصصی روی فروش لباس مردانه یا زنانه تمرکز دارند. فروشگاه‌هایی هستند که در حوزه لباس کودک فعالیت دارند و بعضی فروشگاه‌ها هم فعالیت خود را به فروش لباس راحتی محدود کرده‌اند.

لباس عمده موجود در بیلیونی برند، تمام این بخش‌ها را به‌صورت جداگانه پوشش می‌دهد تا هر فروشگاهی فقط لباس موردنیاز خود را تهیه و خریداری کند. از طرفی تمام لباس‌ها بر اساس بالاترین تنوع در طرح، رنگ و سایز بسته‌بندی می‌شوند تا کمک بزرگی در فروش آسان به خریداران نهایی باشد.

شرایط فروش لباس عمده کیلویی

فروشندگان لباس می‌دانند که اگر بخواهند لباس‌های موردنظرشان را به‌صورت سلکشن با تعداد کم خریداری کنند، باید مبالغ بالایی را پرداخت کنند. قیمت بالای این نوع خرید لباس، فروش آن به مشتری‌ها را هم بسیار سخت می‌کند! خرید لباس عمده کیلویی، این مشکل را کاملاً حل کرده است.

تمام لباس‌هایی که در مجموعه بیلیونی برند وجود دارند، به‌صورت کیلویی فروخته می‌شوند. پس از ورود پوشاک به انبار مرکزی، یک تیم حرفه‌ای به تفکیک لباس‌ها بر اساس کاربرد مشغول می‌شوند. پس‌ازاین مرحله، لباس عمده در بسته‌های 10، 15، 20، 25 و 30 کیلوگرم قرار می‌گیرند.

با این شیوه بسته‌بندی، فروشگاه‌های کوچک و نوپا هم می‌توانند با حداقل سرمایه اولیه از پوشاک عمده اروپایی و آمریکایی خریداری کنند. در عوض فروشگاه‌های بزرگ هم می‌توانند با خرید یک یا چند بسته 20 تا 30 کیلوگرمی، فروشگاه خود را با لباس‌های برند پُر کنند.

تفاوت پوشاک عمده استوک با تاناکورا

شاید یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید لباس عمده به آن توجه داشته باشید، تفاوت بین لباس‌های نو با لباس‌های استفاده‌شده است. بدون تردید لباس‌ عمده نو که از کشورهای آمریکایی و اروپایی وارد می‌شوند، قیمت بالاتری در مقایسه با لباس‌های دست‌دوم و استفاده‌شده دارند. اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که بیشتر افراد تمایل به خرید لباس‌های نو و بهداشتی دارند!

پوشاک عمده استوک شامل دو دسته از لباس‌ها هستند. اول مازاد تولید لباس برندهای معروف که در انبار فروشگاه‌های آن‌ها نگهداری می‌شوند؛ و دوم لباس‌هایی که در فروشگاه‌های بین‌المللی این برندها هستند و با رونمایی از کالکشن‌های فصل جدید به انبارها فرستاده می‌شوند. به دلیل هزینه‌های بالای انبارداری، این لباس‌های نو به‌صورت عمده فروخته می‌شوند.  لباس عمده موجود در بیلیونی برند ازاین‌دست هستند.

دسته بعدی لباس‌هایی که در بازار وجود دارند از نوع تاناکورا هستند. تاناکورا به لباس‌های دست‌دوم گفته می‌شود که قبلاً مدت بسیار کوتاهی توسط دیگران استفاده‌شده‌اند. این لباس‌ها باب میل خیلی از خریداران نیستند؛ اما طرفداران خود را دارند و در بازار با قیمت بسیار مناسبی فروخته می‌شوند.

مشاوره خرید پوشاک عمده

اگر اولین بار است که قصد خرید لباس عمده استوک را دارید، ممکن است سؤالات و ابهاماتی در ذهن شما وجود داشته باشند. کارشناسان فروش ما در طول هفته آماده مشاوره دادن به شما فروشندگان عمده و خرده پوشاک عمده هستند. با دریافت مشاوره تخصصی رایگان، خرید شیرینی را تجربه کنید و قدم بزرگی در مسیر رشد کسب‌وکار خود بردارید.

ارسال لباس عمده به اقصی نقاط ایران

هیچ تفاوتی ندارد که در کدام نقطه از ایران مشغول فعالیت هستید. ارسال لباس عمده به سراسر ایران امکان‌پذیر است. تنها کافی است محصولات موردنظر خود را با دقت از فروشگاه ما انتخاب و آن‌ها را ثبت کنید. سفارش‌های شما در کمترین زمان ممکن از انبار مرکزی مجموعه ارسال می‌شوند و طی چند روز کاری به دست شما می‌رسند. همین حالا می‌توانید اقدام به خرید لباس عمده از بیلیونی برند کنید و پوشاک عمده ارزان از معتبرترین برندهای اروپایی و آمریکایی را تجربه کنید.

کد خبر 1584923

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اروپایی و آمریکایی خرید لباس عمده برندهای معتبر لباس ها مشتری ها فروشگاه ها پوشاک عمده بسته بندی لباس هایی فروش لباس بی کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/۱3

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟