Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – چندماه قبل در اتاق کمیته داوران کار به درگیری فیزیکی کشیده شد. در این ماجرا ورژ آبکاریان رئیس سابق کمیته داوران با صادق قنبری یکی از داوران درگیر می شود. آن زمان عنوان شد او قندانی را به سمت قنبری پرتاب کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. سپس کار به حضور پلیس و پزشک قانونی کشیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین صادق قنبری به دادگاه کیفری شکایت می کند.با رای فدراسیون نیز این دو معلق می شوند تا اینکه به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت می شوند.در آنجا دو شاهد این ماجرا جواد داوری و کیوان محمودی اعلام کردند که قنبری زدو خوردی انجام نداده و حملات از سوی آبکاریان صورت گرفته است.

تا اینکه قنبری  پی گیر حکم انضباطی می شود و منصوراردستانی ،رئیس این کمیته از محرومیت ۶ ماهه آبکاریان طی تماس تلفنی خبر می دهد ولی رایی به شاکی این مساله قنبری ابلاغ نمی شود.در حالی که در مدت محرومیت، آبکاریان برای نظارت مسابقه به اصفهان می رود و در جلسات فدراسیون هم حضور مداوم پیدا می کند که با پی گیری مجدد این داور مشخص می شود بدون هیچ نامه و احضاری از شاکی در حکم استیناف رای سه ماهه به یک ماه تبدیل شده و محرومیتش به اتمام رسیده است.

بعد از آن بود که صادق قنبری پرونده اش را در دادگاه به اجرا می گذارد.در نهایت در تاریخ ۲۷ آذرماه حکم دادگاه صادر می شود و براساس آن آبکاریان مستندًا به مواد ۴۶۲،۴۵۲،۷۱۴،۴۴۸ قانون مجازات اسلامی محکوم به پرداخت یک ونیم هزارم دیه کامله بابت کبودی خلف قفسه سینه چپ ظرف یک سال قمری ازتاریخ ایراد صدمه درحق شاکی آقای صادق قنبری محکوم می شود .رای صادره باتوجه به میزان دیات قطعی است .

اما نکته جالب در تمامی این موارد این است که کمیته انضباطی فدراسیون راه به بیراهه رفته و ضمن کم کردن دوران محرومیت آبکاریان از بررسی شکایت دیگر صادق قنبری خودداری کرده است.او در این باره می گوید:«معلوم نیست اردستانی چه کاری در این کمیته انجام می دهد!من را برای مصاحبه یکسال محروم کرده اند ،در حالی که بسیاری از بازیکنان و داوران مصاحبه های مختلفی علیه کادر فنی و فدراسیون داشته اند و آب از آب تکان نخورده است.او حتی  به شکایت من از جواد مرادی،رامین طباطبایی و ورژ آّکاریان اهمیتی نداده است.به نظرمن اردستانی به جای اجرای حق بر اساس منافع رئیس فدراسیون اقدام می کند؟ حکمهایی که بر اساس بند و تبصره های حقوقی نیست.او دست نشانده طبابطایی است و از خود استقلالی ندارد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بسکتبال صادق قنبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد