Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان زنجان از محکومیت ۱۷ نفر از متهمان پرونده «شهرداری» از جمله شهردار سابق و اعضاء سابق شورای اسلامی زنجان خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در گفت‌وگو با میزان از محکومیت ۱۷ نفر از متهمان پرونده «شهرداری» از جمله شهردار سابق و اعضاء سابق شورای اسلامی زنجان خبر داد و اظهار کرد: در پی دادنامه صادره از شعبه ۸ دادگاه تجدید نظر استان زنجان، رای محکومیت ۱۷ متهم پرونده اختلاس و ارتشاء شهرداری زنجان شامل شهردار سابق مرکز استان زنجان، اعضای سابق شورای شهر زنجان، شهرداران سابق مناطق، کارکنان، کارشناسان رسمی و پیمانکاران صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: دادستان کرمان: ۱۴ مدیر و مسئول اجرایی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: بر اساس آرای صادره ۱۷ محکوم پرونده به مجازات‌هایی، چون حبس، رد مال مأخوذه به ارتشاء و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در پایان بیان کرد: آراء صادر قطعی بوده و پرونده برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام کیفری ارسال شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری زنجان اختلاس ارتشا شهرداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری زنجان اختلاس ارتشا شهرداری استان زنجان سابق شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در استان آذربایجان غربی، جلسه رای‌گیری برای استیضاح شهردار ارومیه پس از کش و قوص‌های فراوان امروز ساعت رای سه در ساختمان شورای اسلامی شهر ارومیه آغاز شد.

این جلسه که به صورت پرسش و پاسخ فی‌مابین اعضای شورا و شهردار برگزار می‌شد مورد پوشش خبری رسانه‌های محلی قرار گرفت.

شهردار ارومیه در این جلسه اعلام کرد که پاسخ تمامی سوالات وصول شده را به صورت کتبی تقدیم شورا کرده است.

در پایان این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه خواستار ترک جلسه از سوی شهردار برای آغاز رای گیری شدند.

بدین ترتیب استیضاح حسین مهدی زاده که باید به تایید دو سوم اعضای شورا می‌رسید با هفت رای از ۱۱ رای ناکام ماند و وی‌ همچنان به عنوان شهردار ارومیه باقی ماند.

خبرنگار سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229212 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟