Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین روز ازمسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱، امروز (سه‌شنبه) در آلماتی قزاقستان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - چهارمین روز ازمسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱، امروز (سه‌شنبه) در آلماتی قزاقستان برگزار شد و تیم کومیته تیمی مردان با برتری مقابل رقبای خود به دیدار فینال رسید و تیم کومیته تیمی بانوان نیز با شکست در دیدار نیمه‌نهایی، برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کومیته تیمی مردان در رقابت‌های امروز ابتدا با نتیجه ۳ بر صفر اردن را شکست داد. در این مبارزه مهدی خدابخشی با نتیجه ۹ بر ۴، کیوان بابان با نتیجه ۳ بر ۲ و سجاد گنج‌زاده نیز ۳ بر صفر رقبای خود را شکست دادند.

تیم کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی نیز به مصاف چین تایپه رفت و در این مبارزه نیز به برتری ۳ بر صفر رسید. مهدی خدابخشی با نتیجه ۴ بر صفر، مهدی عاشوری ۵ بر ۴ و صالح اباذری ۸ بر صفر رقبا را مغلوب کردند تا تیم کشورمان برای چهارمین دوره متوالی به فینال مسابقات کومیته تیمی صعود کند.

اما در بخش بانوان نیز تیم کومیته تیمی ایران مان ابتدا با نتیجه ۲ بر صفر از سد تیم مالزی گذشت. فاطمه سعادتی با نتیجه ۷ بر ۲ و معصومه محسنیان با نتیجه ۷ بر صفر مقابل حریفان خود پیروز شدند.

تیم کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب ویتنام شد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

در این مبارزه مبینا حیدری با نتیجه یک بر صفر و رزیتا علیپور با نتیجه ۴ بر یک مغلوب رقبای خود شدند. با این نتیجه تیم ایران باید فردا برای کسب نشان برنز تلاش کند.

ملی پوشان برای کسب نشان طلا و برنز کومیته تیمی فردا به روی تاتامی خواهند رفت. پیش از این نیز ۵ فینالیست ایران در بخش کومیته انفرادی و کاتای تیمی مشخص شده بودند که آن‌ها نیز فردا به مصاف حریفان می‌روند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: کاراته قهرمانی آسیا| کاراته‌کا‌های امید ایران ۴ طلای دیگر کسب کردند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کاراته کاراته قهرمانی آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاراته فدراسیون کاراته کاراته قهرمانی آسیا کاراته قهرمانی آسیا تیم کومیته تیمی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد