Web Analytics Made Easy - Statcounter

واتساپ در نسخه جدیدش امکان حذف پیام‌های اعضای گروه توسط مدیرگروه را برای کاربران فراهم کرده است.

خبرگزاری میزان _ آی تی ایران نوشت: واتساپ این روز‌ها در حال کار روی قابلیتی جدید است که می‌تواند امکان حذف پیام اعضای گروه را برای ادمین‌ها فراهم کند.

در طی سال‌های اخیر، قابلیت‌های متعددی به واتساپ اضافه شده تا ادمین‌ها بتوانند گروه‌های خود را بهتر مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی‌هایی همچون مسدود کردن قابلیت ارسال پیام برای برخی اعضا و یا محدود کردن ارسال پیام از سوی افراد غیرعضو در گروه‌ها از جمله این موارد هستند.

اما شواهد نشان می‌دهد که مهندسان واتساپ در حال کار روی قابلیتی جدید و البته پرطرفدار برای مدیران گروه‌ها هستند؛ قابلیتی که امکان حذف پیام‌های اعضای گروه را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

در حال حاضر، تنها شخص ارسال‌کننده پیام می‌تواند پیام‌های خود را پاک کند. ناگفته نماند که پس از گذشت مدت زمانی مشخص، حتی شخص ارسال‌کننده پیام نیز قادر به حذف پیام‌های خود نخواهد بود و تنها گزینه پیش روی وی «حذف برای من» و نه «حذف برای همه» خواهد بود که در این حالت، پیام مدنظر صرفا از روی گوشی شخص ارسال‌کننده حذف خواهد شد و همچنان برای دیگر کاربران، قابل مشاهده خواهد بود.

حال به نظر می‌رسد که این رویه به زودی تغییر خواهد کرد و طبق تصاویری که توسط وب‌سایت WABetaInfo منتشر شده، احتمالا در آینده نزدیک، ادمین‌ها می‌توانند پیام‌های ارسال‌شده از سوی اعضای گروه را حذف کنند.

در این اسکرین‌شات، پیامی‌با این مضمون که «این پیام توسط ادمین حذف شد» جای پیام اصلی کاربر (که حذف شده) نقش بسته است. این یعنی قابلیت مذکور به صورت آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار گرفته و مهندسان واتساپ در حال کار روی آن هستند.

اضافه شدن این قابلیت در کنار دیگر ویژگی‌های مرتبطی که اخیرا به واتساپ اضافه شده، به این شبکه اجتماعی کمک می‌کند تا بتواند خود تا حدی از زیر بار انتقاد‌هایی که این پلتفرم را به بستری برای انتشار اخبار جعلی متهم می‌کنند، خلاص کند.

بیشتر بخوانید: قابلیت جدید واتساپ برای کاربران؛ آخرین بازدید برای مخاطبان ناشناس مخفی می‌شود

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: واتساپ شبکه های اجتماعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واتساپ شبکه های اجتماعی اعضای گروه حذف پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی همنوازان باربد به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر، نظیر روزگار آشنایی، دل سر به هوا،‌ای دوست، رنگ شادی، نازارم و دالکه است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)،  محمد انوری (کمانچه آلتو)،  مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)،  محمد یخچالی (سنتور)،  میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)،  سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)،  ماهور زمانه پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.
کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است