Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک بازیکن جدید در تیم ملی فوتسال ایران ستاره تقابل در بازی دوستانه مقابل ایتالیا بود.

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقه تدارکاتی روز گذشته ایران مقابل ایتالیا تصمیم گرفته بود هفت بازیکن جدید به اردو دعوت کرده و جانشین نفرات جام جهانی کند که این تغییر او و پوست‌اندازی در تیم ملی جواب داد و یک یار تازه وارد خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی فوتسال ایران که در دیدار دوستانه با ایتالیا به برتری ۶ بر ۴ رسید، سه گلزن از بین نفرات جام جهانی(حسین طیبی، سعید احمدعباسی و محمد شجری) داشت، اما در این بین یک بازیکن ۲۵ ساله توانست خودی نشان بدهد و هت‌تریک کند.

 

 

 

 

سعید کریمی که امسال در گیتی‌پسند اصفهان عضویت دارد و جزو مهره‌های کلیدی این تیم به شمار می‌رود، در لحظات ابتدایی دیدار تدارکاتی با ایتالیا پس از اینکه پاس علی‌اصغر حسن‌زاده را دریافت کرد، با دو چیپ چشم‌نواز دروازه‌بان و مدافع حریف را دریبل زد و موفق شد گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

این بازیکن در دقیقه ۱۲ هم موقعیتی که پس از توپ‌گیری حسن‌زاده برای او به دست آمده بود را با شوت نوک پای زمینی زد تا دومین گل خود و ایران را دوباره به شکل زیبایی به ثمر رساند، اما درخشش فوتسالیست جوان ایرانی در این بازی همچنان ادامه داد.

 

 

 

کریمی که با گلزنی در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مقابل ملی حفاری اهواز به اردوی تیم ملی اضافه شده بود، در شروع نیمه دوم نیز پاس در عرض به سمت چپ زمین را با شوت روی پا تبدیل به گل کرد تا در این مسابقه دوستانه مهم هت‌تریک کرده باشد و خود را به تماشاگران فوتسال معرفی کند.

فوتسال تیم ملی فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا