Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: در قالب پویش یلدای فاطمی با همکاری سپاه محمد رسول الله (ص) در سراسر شهر تهران ۱۴۰ هزار سبد کالا تدارک دیده شده است که میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران و سایر نیازمندان ازجمله در محله هرندی توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در محله هرندی ۲۸۰ خانواده تحت حمایت دائم و ۵۰۰ خانواده غیرمددجو توسط کمیته امداد شناسایی شده است کمک خواهد شد.
پرپنچی ادامه داد: همچنین تاکنون با همکاری بیش از ۲۷۵ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین و مراکز نیکوکاری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مناسبت شب یلدا به ۱۱۶۰ خانواده ایتام و محسنین کمک شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه حدود ۱۰۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان تهران فعالیت می کنند، بیان کرد: همه این مراکز به نوبه خود کمک هایی برای خانواده های نیازمند شناسایی شده در این راستا دارند.
وی ادامه داد: تشکر می کنم از همه خیّرانی که کمک کردند شب یلدا که طولانی ترین شب سال است و ایرانیان مراسمات خوبی به این مناسبت دارند سفره نیازمندان نیز رنگین شود و به نوعی بدانند که مردم عزیزمان به یاد آنان هم هستند؛ کار خوبی هم که سپاه انجام داد باعث شده این دلگرمی میان خانواده های نیازمند بیشتر شود.
پرپنچی در پایان با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: از سال ۱۳۷۸ این طرح اجرایی شده و یکی از طرح های ماندگار کمیته امداد است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بالغ بر ۹۰ هزار حامی با کمیته امداد استان تهران، همکاری دارند، بیان کرد: کمک های حامیان و خیّران به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می شود.
عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۷۸۶ نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به دست نیازمندان برسانند.

کد خبر 5381203 سيد اسد رجبی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اکرام ایتام شهرداری تهران مواد مخدر شورای شهر تهران شب یلدا قوه قضاییه ترافیک سربازی کاظم غریب آبادی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی پلیس راهور غلامحسین محسنی اژه ای اعدام شهر تهران کمیته امداد استان تهران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این محموله شامل سه هزار جفت کفش و سه هزار عدد عروسک برای نشان لبخند دوباره بر لبهای کودکان سیل‌زده است.

همچنین پنج هزار بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، آبلیمو، قند، چای، تن ماهی، لوبیا و اقلام بهداشتی به منظور تامین نیاز‌های اساسی و مهم خانوار نیز در بین متاثرین از سیل توزیع شد.

جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در پویش‌های امدادرسانی، یاریگر سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان باشند.

راه‌های مشارکت و کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب‌های جمعیت هلال احمر:

شماره گیری کد دستورى #١*١١٢*

واریز وجه به شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲

شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲
و یا مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد