Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون عمرانی استاندار گیلان، با اشاره به خسارت باد شدید به منازل مسکونی و زیرساخت های بعضی از شهرستان ها، گفت: شاهد تخریب سربندی ها و دیوارهای محوطه و قطه شبکه برق و مخابرات به ویژه در دو شهرستان تالش و ماسال بودیم.

عباس صابر، با اشاره به آخرین وضعیت استان گیلان به دنبال وزش باد گرم شدید، اظهار کرد: پیرو اعلام سازمان هواشناسی طی دو روز گذشته یعنی دوشنبه و سه شنبه شاهد وزش باد شدید در گیلان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باد شدید مناطق غربی، مرکزی و بخشی از شرق استان را درگیر کرده است، افزود: شهرستان های آستارا، تالش، رضوانشهر و ماسال بیشترین درگیری را با باد گرم داشتند و وسعت تخریب باد در سایر شهرستان ها کمتر بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، از وقوع حریق در بالغ بر ۵۰ هکتار از جنگل های گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: کلیه اراضی دگیر با آتش توسط نیروهای مردمی و منابع طبیعی و هلال احمر و بسیج اطفا شده و فقط لکه گیری های معدود در لاهیجان و سیاهکل باقی مانده است.

صابر، با اشاره به خسارت باد شدید به منازل مسکونی و زیرساخت های بعضی از شهرستان ها، گفت: شاهد تخریب سربندی ها و دیوارهای محوطه و قطه شبکه برق و مخابرات به ویژه در دو شهرستان تالش و ماسال بودیم.

وی از فوت مرد تالشی خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه شهروند ۶۰ ساله به دلیل سقوط دیوار جان خود را از دست داد و تعدادی هم جرحی داشتیم.

معاون استاندار گیلان، با بیان اینکه شبکه برق در حال حاضر به تعادل رسیده است، اضافه کرد: برخی از مناطق تالش و ماسال درگیر قطعی برق هستند و تا ساعت دیگر مشکل رفع می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خسارت وزش باد شدید باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، توسعه آپارتمان نشینی و افزایش جمعیت در کلانشهرها مستمر است و این مسئله در حوزه مدیریت شهری به ویژه رفت و روب همچنین جمع آوری و انتقال زباله، کار شهرداری ها را در این بخش سخت کرده است. به گزارش تصویری یکی از شهروندان در منطقه مسکن مهر رازی کرمانشاه سطل‌های مکانیزه مملو از زباله است و چند روزی است که کار جمع اوری و انتقال آن به کندی صورت می‌گیرد و می‌توان گفت مدیریت شهری در این بخش به نوعی غافلگیر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
حدود ۱۰ روز است که زباله های بلوار مسکن مهر رازی ۲ جمع آوری نشده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی اعم از بوی بد ، جمع شدن سگ های ولگرد ، آلودگی محیط و ... شده است.

دیگر خبرها

  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم