Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: امشب در جمع نوجوانان و جوانان کانون اصلاح و تربیت حاضر شدیم تا آنان بدانند که عضوی از خانواده این شهر هستند و مسئولان به آینده آنها می‌اندیشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان و سید رضا مرتضوی استاندار در بلندترین شب سال ۱۴۰۰ از کانون اصلاح و تربیت بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایمنا گفت: ممکن است هر فردی مرتکب خطا شود، اما باید زمینه‌ای فراهم شود تا این افراد امکان بازگشت به جامعه را داشته باشند.

وی یادآور شد: کانون اصلاح و تربیت مأمنی برای برای نوجوانانی است که اشتباهی را مرتکب شده‌اند؛ در این راستا باید تلاش کنیم که این جوانان و نوجوانان به کانون گرم خانواده بازگردند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امشب در جمع نوجوانان و جوانان کانون اصلاح و تربیت حاضر شدیم تا آنان بدانند که عضوی از خانواده این شهر هستند و مسئولان به آینده آنها می‌اندیشند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه از سوی شهردار اصفهان ۵۹ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی و ۲۰ عدد قلم قرآنی به کانون اصلاح و تربیت استان اهدا شد؛ همچنین مقرر شد ۱۰ هزار متر مربع فضا برای توسعه این کانون در نظر گرفته شود.

کد خبر 543564

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار اصفهان علی قاسم زاده علی قاسم زاده شهردار اصفهان کانون اصلاح و تربیت نوجوانان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کانون اصلاح و تربیت شهردار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای