Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@03:35:34 GMT

حضور رئیسی در جمع ایتام و کودکان معلول

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۵۶۰۰

حضور رئیسی در جمع ایتام و کودکان معلول

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس جمهور در این دیدار صمیمی با تبریک شب یلدا و ابراز خوشحالی از حضور در جمع این کودکان، آنها را به خوب درس خواندن و توجه به ورزش و سلامتی خود توصیه کرد و اظهارداشت: بچه‌های عزیز قدر مربیان دلسوز و مهربان خود را که شبانه روز تلاش می‌کنند تا شرایط آرامش و راحتی شما را فراهم کنند، بدانید و بهترین قدردانی از آنان این است که خوب درس بخوانید و انسان‌های موفقی باشید تا بتوانید به کشور خود خدمت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی گفت: در تمام زحماتی که مربیان برای شما می‌کشند همه خوشی‌شان این است که احساس کنند شما راحت و آسوده بوده و فکر کنید در خانه‌تان هستید.

رئیسی همچنین با تشکر و قدردانی از آقایان و خانم‌هایی که در این موسسه خیریه فعالیت می کنند، گفت: شما کار بزرگی بر عهده دارید، اینکه سعی می‌کنید برای این کودکان خلاء وجود پدر و مادر را پر کنید و آنان را شاداب و بانشاط و امیدوار نگه دارید، مطمئنا در پیشگاه خداوند متعال از اجر و پاداش بی پایانی برخوردار خواهید بود .

رئیس جمهور افزود: فعالیت در اینگونه مراکز ممکن است برای شما زحمت و خستگی داشته باشد اما در عوض آنچه که نصیب‌تان می‌شود، بسیار با ارزش و ماندگار است.

موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) بطور شبانه روزی از ایتام و کودکان معلول ۳ تا ۱۲ سال و سالمندان بیمار، در ۵ مرکز در سطح شهر تهران، نگهداری می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی شب یلدا معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد

نچیروان ادریس مصطفی بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود | انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم/ موشک جواب موشک است
  • حواشی تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیسی
  • مادری پسر معلول خود را خوراک تمساح کرد
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه