Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:23:35 GMT

سه معاون استاندار زنجان منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۶۷۸۱

سه معاون استاندار زنجان منصوب شدند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، طی این احکام، سید محمد شعاعی به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی، خلیل قاسملو به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و مرتضی شهامی به سمت معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار منصوب شدند. 

سید محمد شعاعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان دارای دکترای عمران - آب از دانشگاه خواجه نصیر و عضو هیات علمی گروه عمران دانشگاه زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی سابقه همکاری در طراحی و اجرای پروژه های انتقال آب و ساخت برخی سدهای بزرگ استان را در کارنامه خود دارد. 

استاندار زنجان در متن حکم صادر شده برای معاون هماهنگی امور عمرانی خواستار نگاه ویژه به چالش های مدیریت منابع آب استان خود شده است. 

خلیل قاسملو، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان دارای دکترای اقتصاد بین الملل از دانشگاه تبریز و مدرس دانشگاه‌های استان زنجان است. 

وی مدیریت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری و ریاست گروه های امور اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و ریاست گروه امور تولیدی و زیربنایی استانداری زنجان را در کارنامه خود دارد. 

فعالیت در تدوین اسناد راهبری توسعه استان در بخش های مختلف از دیگر سوابق معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان است. 

استاندار زنجان در متن حکم صادر شده برای معاون هماهنگی امور اقتصادی، همراهی در تدوین و راهبری حرکت اقتصادی برنامه محور استان را ماموریت ویژه وی، برشمرده است. 

مرتضی شهامی، معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار دارای مدرک کارشناسی ارشد برق - الکترونیک ازدانشگاه تربیت مدرس است. وی مدیرکلی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان های زنجان و قزوین و همچنین مدیرکلی مدیریت فناوری اطلاعات استانداری زنجان را در کارنامه خود دارد. 

استاندار زنجان در متن حکم صادر شده برای معاون توسعه و مدیریت منابع، تلاش برای توسعه و گسترش خدمات الکترونیک و همراهی در توسعه اقتصاد دیجیتال استان را ماموریت ویژه وی عنوان کرده است.

گفتنی است پیش از این مهرداد سلطانی، محمدرضا آبی پور و سمانه شاددل به ترتیب عهده دار معاونت های هماهنگی امور عمرانی، هماهنگی امور اقتصادی، توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان بودند. 

همچنین استاندار زنجان اوایل هفته جاری با صدور حکمی "سیده فائزه موسوی" را نیز به عنوان  مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان منصوب کرد. 

موسوی مسوولیت امور بانوان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان را در کارنامه خود دارد. 

برچسب‌ها استانداری زنجان زنجان محسن افشارچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان زنجان محسن افشارچی استانداری زنجان زنجان محسن افشارچی معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه و مدیریت منابع هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد