Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:52:04 GMT

تور دوچرخه سواری در رکاب علمدار برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۷۷۳۱

تور دوچرخه سواری در رکاب علمدار برگزار می‌شود

گروه استان‌ها ـ مسئول تربیت بدنی ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دوچرخه سواران بسیجی، مسیر مازندران تا کرمان را رکاب می‌زنند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار کاظم غفار پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت همچنین دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دوچرخه سواران بسیجی مسیر نازندران تا کرمان را رکاب می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تور دوچرخه سواری با نام در رکاب علمدار، از روز شنبه 4 دیماه تا 11 دیماه بمدت یک هفته از مبداء ساری به مقصد کرمان، مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را طی می‌کنند.

مسئول تربیت بدنی ورزش بسیج سپاه کربلا استان مازندران یادآورشد: این تور 30 نفره بسیجیان، همراه با برگزاری و اجرای برنامه های ارزشی ورزشی، همچون تجلیل از مقام شهدای شاخص استان‌های مسیر، سمنان، اصفهان‌، یزد و کرمان دیدار می کنند.

سرهنگ غفارپور با بیان اینکه دهها برنامه فرهنگی در مسیر ساری تا کرمان بمدت یک هفته با حضور چهره‌ها و قهرمانان شاخص  ورزشی ملی و بین المللی انجام می‌پذیرد، تصریح کرد: در انتهای این تور، بسیجیان دوچرخه سوار، با خانواده شهید حاج قاسم دیدار خواهند داشت. 

فرهنگسرای اندیشه بخش‌هایی از زندگی وصیت‌نامه شهید سلیمانی را با 40 کلید واژه به تصویر کشیدمعرفی دقیق مکتب شهید سلیمانی از تحریف حاج قاسم جلوگیری می‌کندنهضت بزرگ و فراگیر ترویج مکتب شهید سلیمانی در کشور راه‌اندازی شود

وی از ساخت مستندی با عنوان در رکاب علمدار، خبر داد و خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز است تا برنامه های فرهنگی اینچنینی بازتاب گسترده‌ای بیابد.
انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان