Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: با اجرای این برنامه ها تلاش می کنیم  زمینه  حضور افراد بی سواد در گروه های سنی بین  ۱۰ تا ۴۹ سال  را در مناطق مختلف این استان فراهم کنیم.

وی  تصریح کرد: کیفیت بخشی، ایجاد انگیزه و سوق دادن سواد آموزان به سوی تحکیم سواد و تحصیلات تکمیلی در کنار فراگیری مهارت های زندگی و حرفه ای از جمله اهداف مهمی است که در برنامه های  هفته  سوادآموزی باید با جدیت دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی یادآورشد:  بازخوانی  بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب با موضوع سواد آموزی، ارسال پیام های آموزشی، برپایی نمایشگاه، ارائه گزارش عملکرد، دیدار از خانواده معظم شهدای سوادآموز، تجدید میثاق دست اندرکاران سواد آموزی با امام و شهدا وگلباران گلزارشهدا از جمله برنامه های ویژه هفته سواد آموزی در استان البرز است.

وی اطلاع رسانی، برگزاری برنامه آموزشی و فرهنگی با موضوع شعار سال در مراکز یادگیری محلی، مسابقه انشانویسی با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری و بازدید مسوولان از طرح ها و برنامه های سوادآموزی و مراکز یادگیری ازدیگر برنامه های این استان درهفته سواد آموزی ذکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزادامه داد: به مناسبت هفته سواد آموزی وصیت نامه شهید محمد البرزی تنها شهید سواد آموزی استان در تمام کلاس های نهضت سواد آموزی البرز قرائت می شود.

وی افزود: برای پالایش بی سوادان گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال نیاز به مشارکت دستگاه های ذیربط در استان البرز داریم.

وی تاکید کرد: در دوران کرونا باید از بازماندگی تحصیلی کودکان پیشگیری کنیم چراکه قطعاً بازماندگی تحصیلی و آموزشی و تعطیلی خدمات آموزشی و سوادآموزی پیامدهای جدی و طولانی‌مدت اجتماعی و اقتصادی را بدنبال دارد.

یکم تا هفتم دی ماه هفته سوادآموزی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها مدارس البرز سواد آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز سواد آموزی مدارس البرز سواد آموزی هفته سواد آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا را پوتین سازماندهی می کند!
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک