Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،علی رضایی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در جلسه‌ای که با حضور کارشناسان معاونت صنایع دستی برگزار شد، عنوان کرد: این تسهیلات به ۶۰ هنرمند صنایع‌دستی قم اختصاص یافته است که تسهیلات هر یک نسبت به طرح و درخواست هنرمندان متفاوت است.

معاون صنایع‌دستی قم با اشاره به استقبال هنرمندان استان از تسهیلات مشاغل خانگی، ادامه داد: تسهیلات مشاغل خانگی نقش موثری در تقویت بنیان اقتصادی خانواده‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به نقش مشاغل خانگی با تسهیلات اندک در ایجاد اشتغال، افزود: ایجاد اشتغال به ویژه برای بانوان از جمله مزایای کسب و کار‌های خانگی است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم تصریح کرد: رشد ۳۰ برابری تسهیلات مشاغل خانگی استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل، نشان از زحمات بی‌شائبه همکاران صنایع‌دستی به ویژه کارشناس تسهیلات آن معاونت دارد.

حدود ۴ هزار و ۷۶۰ هنرمند صنایع دستی در ۷۰ رشته مختلف صنایع دستی در استان قم مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع دستی و گردشگری هنرمندان صنایع دستی صنایع دستی قم مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی، در صورت اجرای درست و دقیق، به بهبود وضع کسب‌وکار در کشور و رونق تولید منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه مجلس یازدهم کارنامه درخشانی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال دارد و قوانین مهمی در این زمینه تصویب شده است، بیان کرد: مهم‌ترین اقدام مجلس یازدهم در این حوزه، رفع انحصار از مجوزهای کسب‌وکار و شکستن قلم‌های طلایی با تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار بود که به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد.

وی افزود: تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان نیز به عقب‌ماندن نظام قانون‌گذاری از نیازهای زیست‌بوم فناوری کشور پایان داد و به‌گفته معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، قانون جهش تولید دانش‌بنیان تاکنون به یک میلیارد ۳۰۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی منجر شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب قانون مالکیت فکری و قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی، همچنین معافیت‌های مالیاتی بر کسب‌وکارهای خرد و تصویب قانون مالیات بر سوداگری برای هزینه‌دارکردن فعالیت‌های اقتصادی غیرمولد و درنهایت اختصاص منابع تبصره ۱۸ بودجه برای ایجاد اشتغال به خود استان‌ها، از دیگر عناصر ریل‌گذاری مجلس در موضوع تولید و اشتغال است که در صورت اجرای درست و دقیق آن، به بهبود وضع کسب‌وکار در کشور و رونق تولید منجر می‌شود.

دیگر خبرها

  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس