Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام برای شرکت در هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران که با شعار «دانشجو، نشاط، تعالی و آرمانگرایی» برگزار خواهد شد، از امروز اول دی ماه آغاز می شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا به منظور شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش های مختلف آموزشی، ورزشی، فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار می شود و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ) می‌توانند با توجه به اهداف و محورهای جشنواره در آن شرکت کنند.

طبق اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا، دانشجویان از  امروز تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند در جشنواره ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند و فرآیند داوری نیز طبق جدول برنامه ریزی شده در بهمن ماه پایان می یابد.

بخش های این دوره از جشنواره شامل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی (قرآن و عترت، نماز، هنری و ادبی)، ورزشی، اجتماعی (فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه، فعال حوزه فرهنگی اجتماعی، تعهد حرفه ای)، بین الملل (دانشجویان خارجی) و دانشجوی نمونه و جامع است.

همچنین، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره، در نیمه اول اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. دانشجویان علاقه مند می توانند از طریق کانال اطلاع رسانی معاونت دانشجویی فرهنگی با شناسه @tumsvsca از اخبار و اطلاعیه های جشنواره مطلع شوند.

 دانشگاه علوم پزشکی تهران، هدف از جشنواره دانشجویی ابن سینا، شناسایی، معرفی و تقدیر از استعدادها و فعالیت های برتر دانشجویی در حیطه های مختلف، جلب توجه دانشجویان به فعالیت های خودانگیخته، سخت کوشی و چندبعدی بودن، جلب توجه و حمایت اعضای هیئت علمی به فعالیت های متنوع آنان و ایجاد روحیه رقابت سازنده بین دانشجویان، اساتید ایشان و دانشکده ها، از دیگر اهداف این جشنواره است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره دانشجویی علوم پزشکی تهران علوم پزشکی سینا هفتمین جشنواره علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد