Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@12:08:49 GMT

نادر فلاح مهمان «رخ به رخ» می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۸۷۲۶

نادر فلاح مهمان «رخ به رخ» می‌شود

ایران اکونومیست-برنامه گفتگومحور «رخ به رخ» با اجرای امیرعلی دانایی، این هفته میزبان نادر فلاح بازیگر سینما و تلویزیون است.

 برنامه گفتگومحور «رخ به رخ» با اجرای امیرعلی دانایی، جمعه ۳ دی میزبان نادر فلاح بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون خواهد بود.

امیرعلی دانایی در این قسمت از برنامه در گفت‌وگویی صمیمانه و بی‌پرده با نادر فلاح مخاطب را از دریچه‌ای جدید با این بازیگر رخ به رخ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین ایفای نقش نادر فلاح بازی در سریال زیر خاکی بوده است. فلاح جایزه نقش مکمل مرد را در جشن خانه سینما برای بازی در "چند متر مکعب عشق" دریافت کرده و برای بازی در سد معبر و انزوا نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر شد.

برقراری گفت‌و‌گویی متفاوت و آشنایی با وجوه کمتر دیده شده افراد مختلف یکی از اهداف این برنامه است.

در «رخ به رخ» که همه بخش‌های استودیوی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفتگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده و در میز گفتگو ادامه می‌دهد. استندآپ، آئینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش‌های این برنامه است که هر یک بنا بر ویژگی‌های منحصر به فردِ مهمان حال و هوایی ویژه پیدا می‌کند.

«رخ به رخ» برنامه‌ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. بازپخش این برنامه یکشنبه ساعت ۱۴:۰۰ خواهد بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: امیرعلی دانایی نادر فلاح رخ به رخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فلاح ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، ضمن بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت، افتتاح این مرکز بزرگ فرهنگی را در رشد و بالندگی بیشتر فرهنگی گیلان مؤثر دانست و اظهار کرد: حوزه فرهنگ یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه کشور محسوب شده و حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدی فلاح رسیدگی به وضعیت معیشتی کتابداران در مجلس شورای اسلامی را از اهم وظایف نمایندگان ملت برشمرد و افزود: همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کنار سایر نمایندگان، اهمیت به مقوله معیشتی کتابداران به ویژه در دوره جدید حاکی از نگاه امید بخش به موضوعات فرهنگی و آینده کشور است.

فلاح توسعه کتابخانه های عمومی در کشور و به ویژه در استان گیلان را امری بسیار مهم ارزیابی و نیاز استان در این حوزه را پراهمیت توصیف کرد و گفت: کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین پروژه فرهنگی استان باید با تعامل و همکاری همه مسؤولین امر تکمیل و برای استفاده مردم فرهنگ دوست استان تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6092053

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر جدید امیرعلی نبویان در کنار سپند امیرسلیمانی
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم