Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه اول دی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان، گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان اکباتان مورد نیاز است و برای بیمارستان هزار تخت‌خوابی همدان در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دو ردیف بودجه در نظر گرفته شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد:با آغاز به کار این بیمارستان، برای هزاران نفر اشتغالزایی می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:مرکز جامع سرطان فرشچیان که مرحله نخست آن راه اندازی شده است، برای اتمام مرحله دوم، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حاجی بابایی در ادامه گفت: از چهارمیلیون واحد مسکونی در شهرستان همدان، قرار است تا پایان سال ۱۴۰۱ زیرساخت دو میلیون واحد، آماده شود که تا کنون یک متر زمین معرفی نشده است.

اوبا بیان اینکه تا کنون ۵۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند که باید برای این کار همه دستگاه‌ها کمک بگیریم ادامه داد: مسکن در شهر همدان در صورتی ارزان می‌شود که شهر همدان وسیع شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۲۷۰ هزار میلیاردتومان درآمد برای دولت پیش بینی شده است و امکان دارد ۱۲۰ درصد محقق شود، چون دولت پیش‌بینی کرده که از محل ساخت چهار میلیون مسکن، مالیات بگیرد و مالیات‌های دیگر نیز خود به خود افزایش پیدا خواهد کرد.

حاجی بابایی با اشاره به انتقاد برخی افراد در رابطه با پایین بودن سهم استان همدان در لایحه بودجه ۱۴۰۱، گفت: این لایحه را دولت آورده و ربطی به نمایندگان ندارد از طرفی بودجه استانی بر اساس چهار شاخص محرومیت، جمعیت، اشتغال و نفت در نظر گرفته می‌شود.

او با بیان اینکه بودجه استانی در کل کشور، پایین است، در چند روز گذشته ما فقط ۵۰ میلیارد تومان برای راه آهن تهران به همدان، دریافت کردیم.

انتهای پیام/ب

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب های بی خوابی و شب بیداری

وقتی تا دیروقت بیدار می‌مانید، به مغز، قلب، روده‌ها، کلیه‌ها و کبدتان آسیب می‌رسانید. طبق توصیه بنیاد ملی خواب آمریکا، مدت زمان خواب ایده آل برای بزرگسالان ۷ تا ۹ ساعت است. کم‌خوابی می‌تواند به عملکردهای داخلی و حتی اندام‌های بدن آسیب برساند و منجر به ایجاد انواع بیماری‌ها شود:

۱. مشکلات مغزی

براساس مطالعات، بیدار ماندن طولانی، سلول‌های مغز را از بین می‌برد. خواب کافی برای بهبود عملکرد یادآوری و حافظه بسیار مهم است. کم‌خوابی و بی‌خوابی در طول شب، ریسک ابتلا به زوال حافظه و آلزایمر را افزایش می‌دهد.

۲. افزایش فشار خون

افرادی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند یا کمتر از ۵ تا ۶ ساعت می‌خوابند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به فشار خون بالا هستند. کمبود خواب، اثرات استرس را بر بدن تشدید می‌کند که این شرایط با افزایش فشار خون، ضربان قلب بالا و التهاب همراه است.

۳. چاقی

کم‌خوابی باعث ایجاد عدم تعادل هورمونی در بدن و در نهایت باعث پرخوری و افزایش وزن می‌شود.

۴. دیابت

کمبود خواب، عملکرد بدن برای پردازش گلوکز و میزان انسولین تولیدشده توسط بدن را مختل می‌کند. از همین رو، کم‌خوابی و بی‌خوابی یک ریسک‌فاکتور مهم در ایجاد دیابت نوع ۲ به شمار می‌آید.

۵. سرطان

بر اساس مطالعات، نداشتن خواب کافی شبانه، خطر رشد سلول‌های سرطانی را افزایش می‌دهد. هم‌چنین خواب ناکافی با افزایش ریسک ابتلا به سرطان سینه، سرطان روده بزرگ و سرطان پروستات مرتبط است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • آسیب های بی خوابی و شب بیداری
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!