Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونان جدید «قضایی و حقوقی» و «نظارت و بازرسی» سازمان قضایی نیرو‌های مسلح معرفی شدند. خبرگزاری میزان - در مراسمی با حضور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و جمعی از مدیران و قضات و کارمندان، محمدرضا یزدانیان به‌عنوان معاون قضایی و حقوقی و علیرضا بیگمرادی به عنوان معاون جدید نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح معرفی و از خدمات معاونان سابق تقدیر به‌عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این مراسم با اشاره به حدیثی از امام کاظم (ع) در خصوص حفظ آبروی مردم گفت: کسی که آبروی مومن را حفظ کند فردای قیامت خداوند گناهانش را رایگان می‌بخشد و خیلی انسان باید مراقب باشد که با یک حرف و شایعه آبروی مردم را نبرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ادامه از چند دهه خدمات خالصانه معاونان قضایی و حقوقی و نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تقدیر کرد و با بیان سوابقی، آنان را مدیران مومن، متدین و انقلابی برشمرد.   بیشتر بخوانید: رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح: نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با فساد، جرایم و ناهنجاری‌ها در جامعه قرار دارد وی خطاب به این دو مدیر با سابقه گفت: شما کوله‌باری از تجارب ارزنده دارید و سازمان قضایی خانه شماست و از این تجارب بهره خواهیم برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان با معرفی محمدرضا یزدانیان به‌عنوان معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: پیوست‌های تحولی این معاونت در شش بند به وی ابلاغ شد تا در جهت تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط ضعف و جلوگیری از موازی کاری در برنامه‌ها و مأموریت‌های مختلف مانند پیشگیری از وقوع جرم، کاهش تعداد زندانیان و افزایش دانش حقوقی کارکنان گام‌های مؤثرتری بردارند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همچنین علیرضا بیگ‌مرادی را به‌عنوان معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح معرفی کرد و گفت: از مجموعه حوزه ریاست تا سایر قسمت‌ها هیچ کس از بازرسی و نظارت مستثنی نیست؛ اگر انسان خود را بی‌نیاز از نظارت احساس کند دچار انحراف می‌شود.

وی با اشاره به کار سخت معاونت نظارت و بازرسی گفت: در جذب و شناخت قضات با سواد، ولایی و انقلابی تمامی ابعاد را در نظر بگیرید.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان تقویت وضعیت معیشتی کارکنان را در این شرایط سخت یک ضرورت برشمرد و افزود: با وجود مشکلات دولت و به‌رغم زحمات قابل تقدیر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، با صرفه‌جویی بهینه و توزیع عادلانه بودجه، تقویت کمک‌های رفاهی در دستور کار قرار دارد.

در ادامه آقایان صفری و غلامی به بیان سوابق کاری خود پرداختند و ابراز امیدواری کردند که سلامت و وضعیت قابل قبول فعلی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح حفظ و روز به روز ارتقاء پیدا کند.

یزدانیان که در حال حاضر رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران است، با حفظ سمت به‌عنوان معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح منصوب شد.

بیگ‌مرادی پیش از این مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بود.

انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان قضایی نیروهای مسلح ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان قضایی نیروهای مسلح ستاد کل نیروهای مسلح رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح عنوان معاون نظارت و بازرسی قضایی و حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو