Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر قالیباف با صدور پیامی، شهادت حاج حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در پیام رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است:

شهادت جانباز سرافراز دفاع مقدس، برادر دو شهید پرافتخار دوران دفاع مقدس و سفیر انقلابی جمهوری اسلامی ایران در کشور یمن شهید حاج حسن ایرلو موجب تاسف و تاثر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن مجاهد فی سبیل الله عمر پربرکت خود را در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی صرف کرد و در مسیر تقویت محور مقاومت و دفاع از مردم مظلوم منطقه به خصوص ملت مجاهد یمن لحظه‌ای از پای ننشست.

از خودگذشتگی و ایثار آن مجاهد شریف در خدمت بی‌منت به مظلومان و مستضعفان عالم و خنثی کردن نقشه‌های مستکبران برای از پا درآوردن ملت‌های مقاوم و مجاهد منطقه، باقیات صالحات ارزشمندی از شهید حاج حسن ایرلو بر جا گذاشته است که الگویی درخشان برای تمامی آزادی‌خواهان و استکبارستیزان خواهد بود.

شهادت آن مجاهد خدوم را محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شریف و مبارز ایران اسلامی، امت اسلامی و عموم عدالتخواهان، انسان‌دوستان و مجاهدان جبهه‌های حق علیه باطل در سراسر جهان، مردم مظلوم و مقاوم یمن و همچنین خانوادۀ شهیدپرور و معزز ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.     شهید ایرلو که از جانبازان شمیایی جنگ تحمیلی نیز بود در محل ماموریت خود به کرونا مبتلا شد و به دلیل همکاری دیر هنگام برخی کشور ها، متاسفانه در شرایط نامناسبی به کشور بازگشت و به رغم به کار گیری همه مراحل درمانی برای بهبود وضعیت بیماری ایشان، سحرگاه دیروز به فیض شهادت نایل آمد. برچسب ها: پیام تسلیت ، رئیس مجلس ، محمدباقر قالیباف

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیام تسلیت رئیس مجلس محمدباقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»