Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@13:52:19 GMT

دوره تربیت مربی قرآنی کودک در قشم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۰۱۰۱

دوره تربیت مربی قرآنی کودک در قشم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حامد بی‌آزار ظهر امروز این دوره آموزشی را شامل سه بخش مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته اعلام کرد و افزود: در این دوره به فراگیران روش های روانشناسی جهت ترغیب کودکان به نماز ارائه و مهارت‌های زندگی  نیز آموزش داده شد.

وی بخش مقدماتی این دوره را شامل آموزش الفبا، نماز و روخوانی قرآن خواند و یادآور شد: در بخش تکمیلی این دوره  نیز مباحثی با عناوین «زنگ دوستی»، «کودک قانونمند»، «کودک باهوش» و «مسؤول بد رفتاری کودک» به فراگیران آموزش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: بخش پیشرفته این دوره نیز شامل مباحثی با عناوین «خودآگاهی و همدلی»، «مهارت‌های ارتباطی»، «هوش هیجانی»، «تفکر خلاقانه و نقاد» و «حل مسئله و تصمیم‌سازی» بود.

گفتنی است دوره آموزشی تربیت مربی قرآنی کودک از تاریخ ۲۴ آذر 1400 به مدت شش روز در منطقه آزاد قشم برگزار شد.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: مربی قرآنی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»

آئین معنوی جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در محل برگزاری نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، مسئولان برگزاری جشن تکلیف 2 هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

 

.

 

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در 25 غرفه درحال برگزاری است.

گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستانحضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی