Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه هیات دولت که صبح روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، استاندار خوزستان گزارشی در مورد مشکلات استان و راه حل ها و اقدامات انجام شده در مورد بازسازی منطقه زلزله زده اندیکا و نیز عملکرد استانداری در طول خدمت دولت سیزدهم، به هیات وزیران ارایه کرد.

هیات وزیران در جلسه امروز همچنین آقای علیرضا فخاری را به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لایحه موافقتنامه بین ایران و ژاپن در زمینه همکاری متقابل اداری در امور گمرکی

هیات وزیران در ادامه، با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر لایحه موافقتنامه بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و ژاپن در زمینه کمک و همکاری متقابل اداری در امور گمرکی موافقت کرد.

 

لایحه موافقتنامه نظام ارتقای بازرگانی دوجانبه بین ایران و بلاروس

لایحه موافقتنامه نظام ارتقای بازرگانی دوجانبه بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس، از دیگر مصوبات جلسه امروز هیات وزیران بود.

 

موافقت دولت با لایحه تصویب آیین نامه بین المللی ایمنی شناورهای تندرو ۱۹۹۴ (۱۳۷۳)

هیات وزیران در ادامه جلسه، پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی درخصوص لایحه تصویب آیین نامه بین‌المللی ایمنی شناورهای تندرو ۱۹۹۴ (۱۳۷۳) را به تصویب رساند.

آیین نامه مذکور شامل الزاماتی برای طراحی و ساخت، تجهیزات مورد نیاز و شرایط عملیات و تعمیر و نگهداری شناورهای تندرو است که در سطح بین المللی فعالیت دارند.

هدف اصلی از این آیین نامه، تأمین ایمنی در سطح برابر با کشتی های معمولی است که به موجب کنوانسیون بین المللی نجات جان اشخاص در دریا ۱۹۷۴ (سولاس ۱۹۷۴) و کنوانسیون بین المللی خط شاهین کشتی ۱۹۶۶ باید از طریق استانداردهای ساختاری و تجهیزاتی و کنترل های عملیاتی دقیق تأمین گردد.

 

تعیین نماینده و اعلام نظر دولت در خصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس

هیات وزیران همچنین، ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری موضوعات مربوط تعیین کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: لایحه موافقتنامه هیات وزیران بین المللی آیین نامه نامه بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی