Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تشییع پیکر شهید حسن ایرلو سفیر کشورمان در یمن که صبح امروز برگزار شد، در جوار مزار شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی  طی سخنانی، اظهار داشت: نزدیک به 43 سال است که جبهه حق انقلاب اسلامی که با پیروزی به رهبری امام راحل در سال 1357 رخ داد، به جبهه باطل شیطان و پیروان آنها حمله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرن‌ها حاکمان نالایق بر کشور ما حاکم بودند ولی وقتی انقلاب اسلامی رخ داد، فکر کردند روال جدیدی برقراره شده در حالی که اسلام ناب محمدی تبلور پیدا کرد و به کوری چشم شیطان بزرگ و دنباله‌رو های آنان، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را با عظمت جشن می‌گیریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی در این مدت با سرعت زیادی حرکت و پیشرفت کرده است؛ ما از نظر مادی با دشمن قابل مقایسه نیستیم و آنها از این نظر جلوترند ولی خداوند فرموده شما به تکالیف مصّر باشید و نمی‌گذارم در بن بست بمانید و می‌بینیم که چه برتری‌های داشته‌ایم. هفت سال است در یمن که نفَس انقلاب اسلامی به آنها رسید و به مثابه دلدادگان انقلاب در یمن عمل کردند و مانند جنگ تحمیلی از آمریکا تا اروپا و کشورهای عرب در این جنگ دخیل هستند و مستأصل شده‌اند و التماس می‌کنند ما را با آبرومندی از این وضعیت نجات دهید.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: آنان در فرصتی که برای انتقال سفیر کشورمان که مریض شده بود و به لحاظ محاصره‌ای که از هر نظر انجام شده، امکان انتقال عادی وی نبود، این فرصت را هم نفهمیدند و در انتقال سفیر کشورمان هم برای نجات از این وضعیت بدی که دارند، کاری نکردند. ملت مظلوم یمن در محاصره کامل هستند ولی طبق قاعده الهی عمل کرده و به پیروزی رسیده‌اند و به پیروزی نهایی هم خواهند رسید.

سردار فدوی گفت: دلدادگان انقلاب اسلامی حدود 43 سال است اصرار دارند که ثابت کنند که در حزب خدا هستند و خداوند وعده داده است که من اراده کرده‌ام که حزب خدا پیروز باشد، ما باید مواظبت کنیم که همه تلاش‌های خود را صرف کنیم که مطمئن باشیم در حزب خدا هستیم. در این 43 سال علیرغم اتحاد جبهه باطل شیطان بزرگ و دنباله‌روهای آنان، به پیروزی‌ای دست نیافتند.

وی بیان کرد: دشمنان می‌دانستند که به‌خاطر آثاری که از دفاع مقدس در بدن شهید ایرلو وجود دارد، در برابر هر بیماری با سختی مواجه می‌شود و در مقابله با بیماری کرونا نیز علیرغم اینکه برای انتقال وی به ایران کاری نکردند، ضمن تلاش مکرر پزشکان، وی به شهادت رسید.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: از خداوند متعال حسن عاقبت و عاقبت بخیری را طلب می‌کنیم که بهترین عاقبت بخیری، شهادت در راه خداست.

پیکر شهید ایرلو پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، در حرم مطهر امامزاده صالح بن موسی(ع) تجریش به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1122910 برچسب‌ها ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا به مناسبت جنبش‌های جهانی برای آزادی فلسطین در سراسر دنیا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین 
سلام فرشتگان بر سرداران رشید حضرت، ولی عصر ارواحنا و ارواح العالمین له الفداء.  

انقلابیون و مجاهدین اندیشمند ایرانی، طی عملیاتی غرورآفرین در سحرگاه ۲۶ فروردین ماه با رمز یا رسول الله (ص) که در آن اخلاق، اقتدار، علم و فنآوری درهم آمیخته شده بود، یک پیروزی تاریخی-حماسی را به امت واحده اسلام هدیه دادند.  

هیمنه تاریخی و البته پوشالی اسرائیل غاصب یک شبه فروریخت! پهپادها و موشک‌های قدیمی ایران سامانه‌های پدافندی چهار قدرت هسته‌ای جهان را به سخره گرفته و دو پایگاه نظامی که به عنوان امن‌ترین پایگاه‌های نظامی در جهان شناخته می‌شدند را با تلفات بسیار بالا به نابودی کشاندند.

پایگاه‌هایی که آشیانه‌های جنگنده‌های ۱۲۰ میلیون دلاری اف ۳۵ و نیز پیشرفته‌ترین تجهیزات جاسوسی جهان در آن جای گرفته بود. اعتراف وزیر امنیت داخلی رژیم آپارتاید صهیونیستی مبنی بر انهدام کامل این دو پایگاه به همراه شمار تلفات بالا، تاییدی بر ادعای مقامات نظامی ایران است.

در این عملیات سهمگین حیدری-خیبری، خامنه‌ای دریادل با سپاه و ارتش مکتبی و ملت مبارز و شهیدپرور ایران مرهم بر دل مظلومان غزه گذاشتند و فرمانده کل قوا در میدان اثبات کرد که یدالله فوق ایدیهم.

یاد پیر عارف جماران، خمینی کبیر (ره)، بخیر که می‌فرمود با یک دست قرآن و با دست دیگر اسلحه را برگیرید و چنان از حیثیت خود دفاع کنید که فرصت اندیشیدن را از دشمن بگیرید!
 
توکل بر ذات اقدس احدیت و اندیشه قرآنی، گرانیگاه این حرکت توحیدی است. حاشا که تنها صحبت از انتقام خون سرداران شهید سلیمانی، زاهدی، حجازی و دیگر همرزمان آنان باشد؛ بلکه فراز دیگری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی بر صحنه تاریخ ثبت گردید و با اقتداری شگفت‌انگیز معادلات جدیدی وارد میدان نبرد جهانی شد.  

عملیات وعده صادق نخستین اقدام میدانی برای انهدام اسرائیل غاصب است!  

و اکنون رویدادهای پس از عملیات طوفان الاقصی، که ذات خبیث دشمن وحشی و نژادپرست صهیونیستی را در کشتار وحشیانه کودکان و زنان و مردم مظلوم غزه به جهانیان نشان داده، و همچنین صبر و استقامت و توکل مردم غزه و نیز شجاعت و صلابت و مقاومت مبارزان جبهه مقاومت، و در نهایت عملیات غرورآفرین و بی‌نظیر *وعده صادق* چنان وجدان‌های پاک مردم کشورهای گوناگون دنیا را بیدار کرده و آن‌ها را در دفاع جانانه از احیای کشور مستقل فلسطین به حرکت درآورده که این امر فرصت چشمگیر و بی‌نظیری را برای تحقق آرمان‌های فلسطینی امامین انقلاب فراهم آورده است. حرکت و جنبش مردم در سراسر جهان با شعار آزادی فلسطین از بحر تا نهر، خود خاطرات ماه‌های پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران را در اذهان تداعی می‌کند و از امروز مسئولیتی سنگین‌تر بر دوش دولت و مجلس انقلابی و همه آزادیخواهان و انقلابیونی که دل در گرو نابودی این غده سرطانی و آزادی فلسطین عزیز بسته‌اند، قرار می‌دهد.

روشن است که انقلابیون برای تداوم این امواج خروشان مردمی در حمایت از آرمان‌های فلسطین باید تا حصول نتیجه نهایی برنامه‌ریزی شایسته‌ای داشته باشند.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا به همراه امت اسلام و ملت غیور ایران برای پیروزی نهایی فلسطین، محور مقاومت و رزمندگان سرافراز ایران دست به دعا برمی‌دارد و مطمئن است که وَ مَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسولَهُ وَ الَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ.

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته 
انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح