Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف خدرلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چندین پروژه آموزشی علی رغم هزینه های زیاد هم اکنون به دلیل مشکلات ملکی و حقوقی بین دستگاه های اجرایی راکد مانده که با تکمیل آنها در شرایط فعلی می تواند برای ارتقای فضای آموزشی بسیار حیاتی باشد.

وی با بیان اینکه در کنکور امسال ۲۲ دانش آموز مهابادی رتبه های زیر هزار را کسب کردند، ادامه داد: هر اندازه سرانه فضای آموزشی در سطح شهرستان افزایش یافته به همان اندازه موفقیت دانش آموزان در عرصه های مختلف ملی و استانی بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیر مستقیم بر نحوه آموزش و پرورش دانش آموزان گذاشته است، اظهار داشت: علی رغم تلاش و فداکاری معلمان در دوران کرونا در راستای آموزش از طریق فضای مجازی، آموزش و پرورش باید برای دوران پسا کرونا و جبران خلا آموزشی برنامه ریزی کافی داشته باشد.

خدرلو با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی سلامت افراد در اولویت کاری ستاد کرونا قرار دارد، افزود: دانش آموزان واکسن نزده قبل از شروع امتحانات و همچنین با توجه به احتمال شیوع نوع جدید کرونا نسبت به دریافت واکسن و ایمنی خود اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد هم در این جلسه گفت: باتوجه به دستورالعمل های ابلاغی، امتحانات پایه اول و دوم به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کریم سلیمانی بیان کرد: هم اکنون از مجموع ۲۴ مهدکودک مهاباد ، ۶ مهدکودک فعال داریم که باید نسبت به شروع فعالیت و بازگشایی بقیه آنها در ستاد کرونای شهرستان تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۵.۹۷ درصد از جامعه هدف دانش آموزان این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: از مجموع بالغ بر ۱۹ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۷ سال مهاباد تاکنون ۱۸ هزار و ۴۸۶ دانش‌آموز موفق به دریافت واکسن خود شده اند.

وی اضافه کرد: تاکنون در پایه هفتم به سه هزار و ۸۶۰، در پایه هشتم به سه هزار و ۵۹۶ و در پایه نهم نیز به سه هزار و ۴۶۳ دانش آموز واکسن کرونا تزریق شده است.

مدیر آموزش و پرورش اظهار داشت: همچنین ۲ هزار و ۸۲۷ نفر در مقطع دهم، ۲ هزار و ۷۹۲ نفر در مقطع یازدهم و ۲ هزار و ۷۶۰ نفر نیز در مقطع دوازدهم این واکسن را دریافت کرده اند.

در ادامه جلسه در مورد نحوه همکاری دستگاه های اجرایی با هم و مشارکت خیران برای تکمیل طرح های نیمه تمام و پروژه های ورزشی آموزش و پرورش بحث و گفت و گو شد.

شهرستان مهاباد دارای ۴۳ هزار نفر جمعیت دانش آموزی است.

برچسب‌ها مدارس مهاباد آذربایجان غربی وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مهاباد آذربایجان غربی مدارس مهاباد آذربایجان غربی وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود