Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:40:15 GMT

۷ مدل از بهترین دستگاه تصفیه آب برای خرید

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۱۲۴۳

۷ مدل از بهترین دستگاه تصفیه آب برای خرید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دستگاه تصفیه آب یکی از مهمترین دستگاه‌های خانگی در سال‌های اخیر است که آنقدر مورد اهمیت واقع شده است که باید در انتخاب و خرید آن دقت زیادی داشته باشیم تا بتوانیم یک محصول ایده‌آل با کارایی بالا و مناسب را انتخاب کنیم.

متاسفانه اهمیت تصفیه آب بیشتر از ناحیه آلودگی هوا و آب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند دهه اخیر به دلیل عدم کنترل آلودگی‌های محیط زیست و پیشرفت تکنولوژی آسیب‌های زیادی به آب آشامیدنی وارد شده است که اثرات زیادی بر روی اندام‌های داخلی بدن داشته است.

بنابراین وجود یک دستگاه تصفیه آب برای سلامتی بدن و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با آلودگی بسیار نیاز است تا بتوانیم آبی شرب با طعمی گوارا و شیرین بنوشیم.

در این مقاله ۷ مدل از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب برای خرید دستگاه تصفیه آب به شما معرفی می‌کنیم.

دستگاه تصفیه آب مینروا مدل Ro۸- ۰۲ Plus

این دستگاه تصفیه آب ترکیبی از مواد الیافی گیاهی است، یعنی ساخت فیلترهای این دستگاه از پوسته درخت نارگیل است که خود مزیتی در جهت استفاده هر چه بیشتر از این دستگاه است و از کمترین مواد پلاستیکی استفاده شده است.

این دستگاه ساخت کشور تایوان است که تمهیدات خوب و ایده‌الی را برای مصرف کننده در نظر گرفته است. یک مخزن تحت فشار را در طراحی این دستگاه می‌بینید که برای زمان‌های که با قطع آب و یا برق مواجه هستید، آب ذخیره برای آشامیدن داشته باشید.

برای تامین آبی خالص بدون هیچگونه میکروب و باکتری از یک فیلتر با خاصیت آنتی باکتریال استفاده شده است که به کمک همین فیلتر می‌توانید یک لیوان آب سالم بدون هیچگونه آلاینده‌ای بنوشید.

دستگاه تصفیه آب مینروا مدل Ro۷-Alkaline

این نوع تصفیه کننده آب هم شبیه مدل قبلی است، اما یک سری تغییرات کوچک نیز در خود دارد و ساخت کشور تایوان است. این دستگاه ۷ مرحله یونیزه کننده آب دارد تا میزان قلیایی بودن آب را در درجه و تنظیم مناسب نگه دارد. در قسمت فیلترینگ ششم این دستگاه فیلتر معدنی ساز قرار گرفته است، یعنی میزان املاح و مواد معدنی پرخاصیت را حین یونیزه شدن حفظ می‌کند تا خاصیت آب از بین نرود.

در ضمن مانند نمونه آب تصفیه کن قبلی دارای فیلترهایی تماما از جنس گیاهی است که این موضوع هم در مورد خرید می‌تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

دستگاه تصفیه کننده آب منی روا مدل Ro۶- ۵۰G

این نوع دستگاه تصفیه هم مانند دو نمونه قبلی کارایی مشابه دارد که محصول کشور تایوان است که مجددا دارای ۷ فیلتر اساسی است و هر نوع فیلتر یک کار مخصوص به خود را انجام می‌دهد. مثلا فیلترششم وظیفه حفظ مواد معدنی را دارد که در حین مرحله از بین بردن مواد سمی و باکتریایی از بین نروند و سختی آب افزایش پیدا نکند و نوشیدن آن بدمزه و تلخ نشود.

تصفیه آب آکوا اسپرینگ مدل Ro-S۱۵۱

یکی از برندهای مطرح و تاثیر گذار کشور تایوان در زمینه صنعت تصفیه آب است. که دارای ۷ مرحله اساسی برای تصفیه آب است، یعنی هر بخشی از این ۷ مرحله کار مخصوص به خود را انجام می‌دهد.

جداسازی مواد آلوده مثل باکتری‌ها و میکروب‌ها همچنین آلاینده‌های محیطی که بسیار برای بدن خطرناک هستند. در مراحل بعدی برای پیشگیری از هدر رفتن املاح معدنی موجود در آب از فبلترهای دقیق‌تر و حساس‌تر استفاده می‌شود که معمولا جنس این فیلترها از مواد گیاهی است و کمتر از مواد شیمیایی و پلاستیکی استفاده شده است.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل Ro Gold ۲۰۱۹

این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب است که دارای اسمز معکوس است. یعنی قابلیت بالایی در تبدیل آب شور و بی کیفیت به آبی سالم و گوارا دارد. این کار را به کمک انواع فیلترهایی انجام می‌دهد که در داخل دستگاه به درستی تنظیم شده‌اند.

از دیگر خواص ساختار فیلترینگ دستگاه این است که می‌تواند کلر و سایر مواد معلق اضافی و سمی را از آب حذف کند و بوی مطبوع و طعمی گوارا به آب نوشیدنی اضافه کند.

دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ مدل UF-SF۴۰۰۰

اگر یک دستگاه تصفیه آب با قابلیت بالا نیاز دارید حتما این دستگاه را امتحان کنید که دارای مخزن حاوی آنتی باکتریال با گنجایش ۱۶ لیتر است که به راحتی می‌تواند ظرفیت زیادی از آب را تصفیه کند و بر خاصیت قلیایی آب بیفزاید تا آبی سالم را بنوشید و تاثیر منفی بر روی مکانیزم کلیه‌ها و روده‌ها نگذارد.

همچنین شامل ده مرحله فیلترینگ است که از جنس پروپیلن است، یکی از پلیمرهای پرکاربرد است که با دما و فشارهای متغیر قابلیت بالای خود را حفظ می‌کند.

دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر مدل NEW DESIGN ۲۰۲۰- AFQ۹

این دستگاه مجهز به اولترا فیلتراسیون است که در واقع ذرات جامد موجود در آب را به درستی جداسازی می‌کند. یعنی مواد سخت و سنگین را از آب جدا می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود آبی سبک بدون مواد فلزی سنگین استفاده کنیم که برای کلیه‌ها بسیار مضر هستند.

در کنار آن مخزنی از نوع آنتی باکتریال دارد که در این مورد هم انواع باکتری‌ها و میکروب‌های سمی از بین خواهند رفت پس ماده‌ای آلوده وارد بدن نخواهد شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5381797

منبع: مهر

کلیدواژه: تصفیه آب آب آشامیدنی کسب و کار کسب و کار خرید آنلاین طراحی داخلی واحد صنعتی گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو ساختمان سازی صنعت خودروسازی قیمت خودرو گردشگری تولید خودرو متخصصان مغز و اعصاب بورس آزمایشگاه دستگاه تصفیه آب کشور تایوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جعفر میعادفر در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و در حاشیه مراسم آغاز عملیات ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت:‌ عملیات ساخت پایگاه های اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد و سعادت آباد لیشتر گچساران و همچنین پایگاه اورژانس جاده ای و پایگاه اتوبوس آمبولانس شهرک صنعتی یاسوج آغاز شد.

میعادفر همچنین با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:‌ ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز این استان فعال است. با توجه به وضعیت این استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی و بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

رییس سازمان اورژانس کشور همچنین در حاشیه آغاز عملیات ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید شهرستان بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تخصیص دادیم که البته کافی نیست، افزود: ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته خریداری شدند که ۲۵۰ دستگاه وارد شده و در حال آماده سازی است.

 میعادفر ادامه داد: ۵۰ دستگاه آمبولانس آماده توزیع در سراسر کشور است و در صورت تامین به موقع ارز مورد نیاز، ماهانه ۵۰ دستگاه آمبولانس، تجهیز و آماده توزیع در کشور می‌شوند. همچنین در زمینه توسعه اورژانس هوایی، برنامه ما، خرید خدمت از سازمان های دارای بالگرد است. از سوی دیگر، ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که به دنبال تبدیل آنها به پایگاه ملکی هستیم.

دیگر خبرها

  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد