Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:22:37 GMT

مدیریت در شرایط فعلی سخت است

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۱۳۰۴

مدیریت در شرایط فعلی سخت است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: مدیریت در شرایط فعلی سخت است ولی قطعا در آخرت برای انسان تضمین کننده باشد.

محسن افشارچی ظهر امروز (یکم دی‌ماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار کرد: در زمان مدیریت به‌خاطر شرایط فراموش می‌کنیم که چگونه در حال فعالیت هستیم و باید گاهی از دور عملکردمان را بنگریم و قضاوت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همه مدیران منتصب برای تیم مدیریت استان، وظایف مشخصی دارند ولی باید با محبت با مردم برخورد شود. وظیفه معاون معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان این است که استان را در توسعه دولت الکترونیک یاری کند تا در حکمرانی دیجیتال راه بیفتد و سطح استان را ارتقا داده و در توسعه اقتصاد دیجیتال کمک‌رسانی کند.

استاندار زنجان به خواسته‌های خود در حوزه هماهنگی امور عمرانی استانداری اشاره کرد و افزود: ما درخواست‌مان در این حوزه دقت و سرعت و رعایت حقوق ملت و دولت است. مهم‌ترین مسئله در شرایط فعلی مشکل آب است و دلیل انتخاب معاون جدید نیز در همین راستا است. باید کارهای خوبی در این حوزه انجام شود چراکه اقداماتی انجام شده است و امیدواریم شرایط مدیریت شود.

این مسئول به اهمیت تنظیم بازار و معیشت مردم اشاره کرد و از معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی خواست که حرکت برنامه‌محور و قابل رصد برای شکل دادن رشد اقتصادی داشته باشد.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای خود و مدیران دعای شرح صدر دارم، گفت: هدف در کار حایز اهمیت است و باید با برنامه امور را پیگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در جابه‌جای‌ها، همه توان خود را در حفظ کرامت افراد به کار برده است، خاطرنشان‌کرد: این موضوع بسیار مهم است و غیر از آن نخواهد بود.

سیدمحمد شعاعی نیز در این جلسه گفت: چالش اول موضوع آب است و در حوزه کریدورهای مواصلاتی را باید با جدیت پیگیری و توسعه دهیم که مهم‌ترین آنها دو خطه کردن راه‌آهن و موضوع فرودگاه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت همکاری با بخش خصوصی، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی کشور ویژه است. در ده سال گذشته رشد اقتصادی کشور تقریبا صفر بوده است. در رابطه با تورم نیز باید عنوان کرد، تورم استان از متوسط کشور بالا بوده و به ۵۰.۷ رسیده است.

خلیل قاسملو با بیان اینکه باید دلیل افزایش قیمت و بالا بودن قیمت برخی کالاها در استان بالاست، افزود: در حوزه پوشاک تورم استان ۸۰ درصد است که باید کار شود. از سال ۸۹ تا ۹۹ آمار وجود دارد در ضریب جینی متاسفانه وضعیت طوری است، شرایط مناسب نیست.

وی ادامه داد: با آسیب‌شناسی موجود برنامه‌های خوبی در کشور ندارم دیده شده است که عدالت‌محوری شاخص اصلی آن است و برای این کار باید تورم را کنترل کنیم و دولت نیز به‌دنبال کنترل قیمت است و این امر جای امیدواری دارد.

این مسئول با بیان اینکه با بررسی آمارها مشاهده می‌کنیم روند تورم برگشته است، تصریح کرد: برنامه‌های خوبی برای سال آینده تدوین شده است که امیدواریم شاهد بهبود وضعیت باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی به تشکیل صندوق پیشرفت و عدالت نیز اشاره کرد و گفت: با این اقدام با کار مضاعف می‌توانیم عملکرد مناسب را داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای اداری استان زنجان محسن افشارچی زنجان استانی سیاسی هماهنگی امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»

رادیو صبا با برنامه‌ای جدید تحت عنوان «دخل و خرج» با موضوع مدیریت مالی بهتر مخاطبانش را همراه می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دخل و خرج» عنوان یکی از برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی است که در فضایی متفاوت مخاطبان را دعوت به مدیریت مالی می‌کند.

امیر اکبری، تهیه‌کننده و مجری این برنامه در توضیح «دخل و خرج» خاطرنشان کرد: امروزه با افزایش تورم و تغییر شرایط اقتصادی به خصوص افزایش هزینه‌های اقتصادی نمی‌توانیم براساس آنچه خواسته‌ ما هست و مد نظر داریم، خرج کنیم به همین دلیل ممکن است با مسائل مالی مواجه شویم که برای برطرف کردنشان نیاز داریم روش‌های مدیریت هزینه زندگی را بشناسیم.

وی ادامه داد: پول، عامل مهمی است که می‌تواند در خوشبخت بودن یا نبودن انسان‌ها موثر باشد و همه افراد به دنبال افزایش پول خود هستند تا بتوانند کارهایی را که دلشان می‌خواهد، انجام بدهند تا در نهایت احساس رضایت و خوشبختی کنند. ما در این برنامه به دنبال این نیستیم که به مردم بگوییم خرج نکنید و پس‌انداز کنید، این برنامه راهکارهای ساده‌ای برای ترک عادت‌های بد اقتصادی ارائه می‌کند تا با درآمدی که داریم زندگی خوبی داشته باشیم.

این برنامه‌ساز یادآور شد: در این برنامه مردم را به مشارکت‌های اقتصادی دعوت می‌کنیم و به آنها راهکارهایی پیشنهاد می‌کنیم تا با سرمایه‌های اندکی که دارند کسب و کار راه بیندازند و به دنبال کسب درآمد باشند.

به گزارش ایسنا، «دخل و خرج» در هر قسمت یک موضوع اقتصادی را بیان می‌کند و از نگاه‌های متفاوت به نقد و بررسی آن می‌پردازد و در پایان نظر کارشناسان اقتصادی و روانشناسی را پخش می‌کند.

«دخل و خرج» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تهیه‌کنندگی و اجرای امیر اکبری از رادیوصبا پخش می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟