Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا زمانیان، مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مراسم تجلیل از راهداران، رانندگان، انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل نمونه استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه ۲۲۰ هزار کیلومتر راه به ارزش ۵۰۰ هزار میلیارد تومان در کشور داریم، نگهداری از راه‌های موجود بر ساخت راه‌های جدید اولویت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به خدمات ارزنده راهداران در سطح کشور اظهار کرد: راهداران و رانندگان در حمل و نقل کالا‌های اساسی و ضروری برای مردم نقش مهمی را ایفا می‌کنند که اگر ذره‌ای کوتاهی در این بخش صورت گیرد کشور دچار مشکلات عدیده‌ای خواهد بود.

مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به مشکلات مالی راهداران و رانندگان افزود: حق الزحمه‌ای که در قبال زحمات این تلاشگران عرصه حمل و نقل پرداخت می‌شود در مقایسه با زحمات آنان بسیار ناچیز است و صرفا داشتن وجدان آگاه و احساس مسئولیت در قبال مردم و تعهد است که باعث می‌شود این افراد به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم باشند.

زمانیان با اشاره به اینکه صنعت حمل و نقل در هر کشوری به عنوان یکی از صنایع پیشرو به حساب می‌آید اذعان کرد: لازم است سرمایه گذاری بالایی در این صنعت انجام شود تا شاهد خدمات رسانی بهتر در این حوزه باشیم.

او با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل کشور از طریق جاده‌ها انجام می‌شود ادامه داد: باید سرمایه گذاری‌ها از ساخت جاده به سمت بهسازی آن معطوف شوند چرا که اگر راه مناسبی وجود نداشته باشد اثرات منفی آن را با تلفات بالا و کاهش سرعت حمل و نقل و نظایر آن شاهد خواهیم بود.

مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: کشورمان دارای ۲۲۰ هزار کیلومتر راه به ارزش امروزی ۵۰۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد که در صورت کم کاری در بحث نگهداری و بهسازی آن، شاهد هدر رفت هزینه‌های بسیار بالا خواهیم بود.

فعالیت ۱۵۵ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز در پایان این مراسم با ارائه گزارش عملکرد این اداره کل بیان کرد: ۱۵۵ شرکت حمل و نقل در استان وجود دارد که ۹۰ مورد از آن در بخش کالا و مابقی در حوزه مسافر با بکارگیری ۱۰ هزار وسیله نقلیه فعالیت می‌کنند.

کلیم الله وثوقی از حمل سالانه ۴ میلیون تن کالا در استان خبر داد و افزود: در ۸ ماهه نخست سال ۳ میلیون تن کالا در استان حمل شده که این مهم با زحمات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل محقق شده است.

او در پایان گفت: استان اردبیل دارای ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه می‌باشد که ارزش امروزی آن ۲۵ هزار میلیارد تومان است که حفظ این سرمایه ملی از وظایف مهم راهداری می‌باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل راهداری اردبیل کالاهای اساسی راهسازی راهداری و حمل استان اردبیل نقل جاده ای حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار