Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@23:40:57 GMT

جزئیات جلسه ستاد تنظیم بازار

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۱۷۸۵

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار گزارشی از اقدامات در این حوزه به رئیس جمهور ارائه شد، گفت: رئیس جمهور بر تامین مایحتاج سفره مردم تاکید کردند.

به گزارش بازارنیوز، سیدرضا فاطمی امین امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: جلسه ستاد تنظیم بازار چهارشنبه هر هفته به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور دستگاه‌های مرتبط از جمله وزارت دادگستری، وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود، اما جلسه امروز به علت ارائه گزارش به رئیس جمهور با حضور وی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این جلسه گزارش از اقداماتی که تاکنون انجام شده به رئیس جمهور ارائه شد که این گزارشات حاکی از آن بود که خوشبختانه ما در بعضی از بخش‌ها از جمله قیمت مرغ، تخم مرغ تا حدی لبنیات و همچنین در بازار فولاد و سیمان موفق عمل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم کار خود را در حوزه تنظیم بازار در حالی که آشفتگی و تورم بالای ۴۰ درصد داشت، آغاز کرد، گفت: طبیعتا این انتظار نیز وجود ندارد که بسیار سریع بتوان نرخ تورم را کاهش داد.

فاطمی امین بیان داشت: در این جلسه اقداماتی که در چند ماه گذشته در حوزه تنظیم بازار انجام شده به رئیس جمهور ارائه شد و رئیس جمهور نیز به نکاتی تاکید داشتند که با قوت بیشتری انجام شود.

وی افزود: رئیس جمهور در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار به سفره مردم و تامین مواد غذایی تاکید داشتند.

وزیر صنعت معدن و تجارت بیان داشت: همچنین رئیس جمهور تاکید کردند که تمرکز روی لوازم خانگی باشد.

وی بیان داشت: تاکید بعدی رئیس جمهور روی موضوع خدمات از قبیل خدمات درمانی، خدمات حمل و نقل و خدمات تعمیر لوازم خانگی بود.




/فارس

برچسب ها: تنظیم بازار ، ستاد تنظیم بازار ، وزارت صمت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Q5u

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار وزارت صمت ستاد تنظیم بازار رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

در جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران بررسی شد.

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات وعده صادق در پاسخ به تحرکات رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است