Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- گوشی‌های پرچمدار کامپکت، در ۳ سال گذشته توسط شرکت‌ها و مصرف کنندگان تا حد زیادی نادیده گرفته شده اند. نسخه کامپکت در واقع تمامی ویژگی‌های گوشی‌های پرچمدار را دارد و تنها تفاوت آن‌ها در اندازه دستگاه است که کوچکتر از گوشی‌های دیگر می‌باشد.

به گزارش فرارو، اپل تولید گوشی‌های هوشمند کامپکت را با آیفون ۱۲ مینی خود در سال گذشته از سر گرفت و در سال ۲۰۲۱ نیز با آیفون ۱۳ مینی نیز تولید این محصولات را ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در تصاویر تبلیغاتی جدید منتشر شده است، شیائومی به دنبال رقابت در رده پرچمداران کامپکت است.

شیائومی ۱۲ اولین پرچمدار کامپکت این شرکت در سال‌های اخیر پس از Mi ۹ SE شیائومی می‌باشد. بنچمارک، Antutu اخیراً تصاویر تبلیغاتی رسمی از سری Mi ۱۲ شیائومی منتشر کرده است و بیان می‌کند که سری Xiaomi ۱۲ در دو اندازه عرضه می‌شود، هر دو گزینه به یک اندازه شایسته لقب یک پرچمدار در فضای گوشی‌های هوشمند هستند.

طبق اطلاعات منتشر شده در این بنچمار، شیائومی ۱۲ پرچمدار کوچکتر از ۱۲ پرو است، با این حال، تمام ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار را داراست. هدف از ارائه این گوشی، استفاده از گوشی‌های پرچمدار با یک دست است. شیائومی ۱۲ پرو برادر بزرگتر این گوشی است که با صفحه نمایش، باتری و سیستم صوتی بزرگتر، ارائه خواهد شد.در اوایل این هفته اعلام شد، شیائومی ۱۲، در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی) ، ساعت ۱۹:۳۰  عرضه خواهد شد و از آنچه تاکنون درز کرده است، سه مدل شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ ایکس در این دسته قرار می‌گیرند.

شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو به جدیدترین اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام مجهز خواهند شد، طبق اطلاعات منتشر شده شیائومی ۱۲ ایکس به اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است. سرعت شارژ شیائومی ۱۲ و ۱۲ ایکس احتمالا شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد بود و شیائومی ۱۲ پرو ممکن است شارژ سریع ۱۲۰ واتی را ارائه دهد. سیستم عامل سری شیائومی ۱۲، اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI ۱۳ خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیائومی 12 شیائومی 12 پرو شیائومی ۱۲ ۱۲ پرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم روز ارتش در ۲۹ فروردین ۱۳۶۳ با حضور مقامات کشوری و لشگری وقت در میدان آزادی تهران برگزار شد. روزنامه اطلاعات یک روز بعد گزارش تصویری از این مراسم منتشر کرد.

آنگونه که اطلاعات آنلاین روایت کرده، در این مراسم مقام معظم رهبری در آن سال به عنوان رئیس جمهور در کنار شادروان قاسمعلی ظهیرنژاد رئیس وقت ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی، شهید سرهنگ علی صیاد شیرازی فرمانده وقت نیروی زمینی ، شادوران سرهنگ هوشنگ صدیق فرمانده وقت نیروی هوایی، شادروان ناخدا اسفندیار حسینی فرمانده نیروی دریایی و برادر محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژه یگان‌های مستقر در میدان سان دیدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899568

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی