Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- به مناسبت روزحمل و نقل و رانندگان، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران نیروگاه نکا با حضور در واحد نقلیه از رانندگان و همکاران واحد نقلیه شرکت تقدیرکردند.          
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، درابتدای این برنامه مدیرعامل شركت به اتفاق معاونین ضمن بازدید میدانی از امكانات و تجهیزات كارگاه های تعمیراتی خودروها، ضمن آشنایی نزدیک با مشکلات، محدودیت ها و چالش های موجود با شاغلین در این بخش ها به گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

            

 درادامه محسن نعمتی در جمع کارکنان، ضمن تبریك روز حمل و نقل، با توجه به امکانات موجود از اقدامات و خدمات كاركنان زحمتكش واحد نقلیه در جهت سرویس دهی مناسب، تأمین آسایش و تلاش جهت جلب رضایت كاركنان تقدیر و تشكر نمود.   
نعمتی با اشاره به اهمیت خدمات رانندگان در به حركت درآوردن چرخ های اقتصاد كشور افزود: حمل و نقل جایگاه ممتازی در رونق و توسعه اقتصاد كشور دارد، بنابراین همه مردم كشورازآثارخدمات شما منتفع می شوند.        
 وی همچنین از وجود تعاون و همكاری در مجموعه موتوری به عنوان سرمایه ارزشمند سازمان یاد كرد و تعهد، دلسوزی و اهتمام و شدت علاقه مندی به كار را از شاخصه های پررنگ واحد نقلیه ارزیابی کرد. 
 در این دیدار هادی اصغری سرپرست امور نظارت بر خدمات شركت ضمن تقدیر و تشكر و ابراز خرسندی از حسن توجه وحضور مدیران شركت در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان، با اشاره به نیازها، مشکلات و چالشهای موجود، گزارشی از عملكرد و اقدامات امور نقلیه و تلاش های شبانه روزی كاركنان آن در زمینه های تعمیرات ونگهداری خودروها، سرویس دهی مطلوب به كاركنان و حمل و نقل مواد و كالاهای مورد نیاز شركت ارائه و بر آمادگی خود و همكاران مجموعه نقلیه برای خدمت رسانی بهتر به همكاران تأكید نمود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: با حضور مدیرعامل و مدیران از کارکنان واحد نقلیه نیروگاه نکا تقدیر واحد نقلیه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات