Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@11:54:56 GMT

جزئیات عجیب از سقوط هلی کوپتر آقای وزیر

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۲۰۸۱

جزئیات عجیب از سقوط هلی کوپتر آقای وزیر

وزیر ماداگاسکاری پس از سقوط هلی کوپترش مدت 12 ساعت شنا کرد تا جان خود را نجات دهد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از گاردین،‌"سرژ ژله "‌ وزیر اهل ماداگاسکار پس از سقوط هلی کوپترش در دریا 12 ساعت بی وقفه شنا کرد.
او یکی از دو بازمانده ای است که پس از بیرون افتادن از هلیکوپتر آسیب دیده، و در این ماراتن سخت خود را به ساحل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با نجات این وزیر پلیس و مقامات بندری اعلام کردند که جستجو برای یافتن دو مسافر دیگر پس از سقوط هلیکوپترشان در روز دوشنبه ادامه دارد.


"ژان ادموند راندریانانتناینا"، رئیس اداره بندر گفت: "سرژ ژله"، وزیر امور خارجه کشور در امور پلیس، و یک افسر پلیس دیگر صبح سه شنبه به طور جداگانه به شهر ساحلی ماهامبو رسیدند، آنها در زمان سقوط هلی کوپتر خود را به دریا پرت کرده بودند.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی از لحظه نجات این وزیر به اشتراک گذاشته شده است، ژل 57 ساله به نظر می‌رسد که خسته و کوفته روی یک صندلی دراز کشیده است.


این ژنرال می گوید: "زمان مرگ من هنوز فرا نرسیده است هیچ جراحت و مشکل خاصی ندارم. تنها سرما خورده ام و می توانم وظایفم را ظرف ۲۴ ساعت آینده از سر بگیرم.".

مقامات دریایی گفتند که بررسی های اولیه حاکی از آن است که موتور قایقی که "ژله " برای رسیدگی به آن رفته بود نشان میدهد که کشتی دارای یک «مشکل فنی» بوده است که قایق را در برابر نیروهای جزر و مدی آسیب پذیر کرده و باعث به گل نشستن آن و برخوردش با صخره شده است.

گفتنی است هلیکوپتر این وزیر و دیگر همراهانش برای بازرسی محل یک کشتی غرق شده در سواحل شمال شرقی صبح دوشنبه به پرواز درآورد."زافیسامباترا راواوی"، رئیس پلیس، روز سه شنبه گفت: حداقل 39 نفر در فاجعه  غرق شدن کشتی جان خود را از دست دادند ."


"راواوی "پیشتر به خبرگزاری فرانسه گفته بود که" ژله "از یکی از صندلی های هلیکوپتر به عنوان وسیله شناور استفاده کرده  و 12 ساعت شنا کرد تا خود را نجات دهد.
وی افزود:: «او همیشه در ورزش استقامت بالایی داشته است و به عنوان وزیر این ریتم را حفظ کرده ، درست مانند یک جوان 30 ساله."ژله" اعصاب فولادی دارد."ژله "پس از سه دهه خدمت در پلیس به عنوان بخشی از تغییر کابینه در ماه اوت وزیر شد.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سقوط هلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم

در اعتراضات و تظاهرات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا، تاکنون بیش از ۶۰۰ دانشجو توسط پلیس این کشور دستگیر شده اند. در ادامه ویدئویی از نحوه عجیب دستگیری یک دانشجوی معترض را می‌توانید ببینید که در فضای مجازی پربازدید شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • انهدام هلی کوپتر عراقی توسط شهید شیرودی
  • نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی