Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:38:10 GMT

کشف زمین‌خواری ۱۴ میلیارد ریالی در شهر کرمان

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۲۶۰۱

کشف زمین‌خواری ۱۴ میلیارد ریالی در شهر کرمان

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی افزود: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه فردی با سندسازی و تصرف زمین های دولتی اقدام به فروش چند قطعه زمین در محدوده بلوار شاهد شهر کرمان کرده است، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این زمینه پس از اخذ استعلام و بررسی اسناد و مدارک مرتبط با این پرونده مشخص شد چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی دولتی واقع در این بلوار که کارشناسان ارزش آن را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند با جعل سند به چند شهروند فروخته شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان بیان کرد: با تکمیل تحقیقات در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از اینکه مشخص شد این اراضی دولتی را با تنظیم اسناد بنگاهی جعلی به فروش می رسانده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گفته وی در این زمینه موارد و پرونده های دیگری نیز تحت پیگیری ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان زمین خواری نیروی انتظامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان زمین خواری نیروی انتظامی کرمان کرمان زمین خواری نیروی انتظامی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف ۶۴۵ عدد منبع تغذیه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از متهمان را به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال و متهم دیگر را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ایست و بازرسی، هنگام بررسی خودروها متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6092121

دیگر خبرها

  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • بخش خصوصی؛ضدتحریم،ارزآور
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان