Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شجاعی روز چهارشنبه به‌مناسبت بیست و ششمین سالگرد تاسیس پُست بانک ایران در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران تاکید کرد: این میزان تسهیلات در قالب ۸۴۵ فقره وام با سود ۶ درصد پرداخت و منجر به اشتغال مستقیم برای یک‌هزار و ۴۳۱ نفر از روستاییان استان شده است.
وی افزود: پست بانک چهارمحال و بختیاری آماده استفاده از ظرفیت خیرین برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به روستاییان نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: پُست بانک در ۹ ماهه امسال ۱۳۱ فقره تسهیلات ازدواج ۵۵ فقره وام به مددجویان بهزیستی و ۴۰ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان پرداخت کرده است.
شجاعی تاکید کرد: هم‌اینک در ۲۷ باجه روستایی استان خدمات صدور آنی انواع کارت‌های بانکی ارائه می‌شود.
شجاعی اظهار داشت: هم‌اکنون ۶۰ دستگاه خودپرداز، سه هزار و ۳۵۰ کارت‌خوان، ۱۰۸ باجه با بیش از ۲۰۰ نفر شاغل بخش خصوصی و پنج شعبه زیرمجموعه پُست بانک در استان فعالیت دارند و ۵۵ دستگاه خودپرداز این بانک در روستاهای استان مستقر و در حال ارائه افزون‌ بر ۹۰ درصد خدمات بانکی به مردم در مناطق روستایی است. 
شجاعی حمایت از کسب و کارهای کوچک و دانش‌پایه در روستاها را جزو برنامه‌های پُست بانک چهارمحال و بختیاری اعلام و تصریح کرد: تشکیل و فعال کردن خیران در حوزه مالی و اعتباری جزو برنامه‌های اولویت‌دار پُست بانک استان است.
وی یادآور شد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند با گشایش حساب‌های قرض‌الحسنه در پُست بانک تمامی خدمات بانکی را دریافت و زمینه را برای بهره‌مندی مستمندان و نیازمندان از تسهیلات ارزان‌قیمت فراهم کنند.
مدیر امور شعب پُست بانک چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در این مدت ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت کرونایی به ۵۵ هزار نفر از روستاییان استان پرداخت شد.
شجاعی به مشکل بسیاری از روستاییان برای دریافت تسهیلات بانکی و معضل در تامین تضامین اشاره و تاکید کرد: تضامین پُست بانک در مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری بیشتر به‌صورت زنجیره‌ای، آسان و بر پایه اعتماد متقابل مردم است.
وی در پاسخ به پرسش ایرنا مبنی بر نقش پُست بانک استان در ارائه تسهیلات و خدمات به مناطق زلزله‌زده افزود: متاسفانه در سطح ملی توجه مناسبی به توان باجه‌های پُست بانک در روستاها نمی‌شود و برای توزیع اعتبارات مربوط به تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض زلزله‌زدگان یا مواردی از این دست از ظرفیت باجه‌ها کمتر استفاده می شود.
مدیر امور شعب پُست بانک چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این در حالی است که پُست بانک استان در شعاع ۱۰ تا ۲۰ کیلومتری روستاهای مختلف باجه بانکی فعال دارد و نباید مردم را برای دریافت این خدمات به شهرها بکشانیم.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی پست بانک ایران توسعه ایران توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی پست بانک ایران توسعه ایران تسهیلات بانکی پست بانک ایران توسعه ایران توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی توسعه روستایی چهارمحال و بختیاری پ ست بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟