Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:09:59 GMT

ناوگان باری کشور برای رانندگان اقتصادی نیست

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۳۰۸۲

ناوگان باری کشور برای رانندگان اقتصادی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد مقبلی ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از فعالان عرصه راهداری کرمان با تاکید بر لزوم ارتقای وضعیت راه‌های روستایی استان کرمان اظهار کرد: اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان برای راه‌های روستایی کشور اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۳۰ میلیارد تومان از اعتبار گفته شده به کرمان اختصاص یافته است، افزود: این اعتبار توزیع شده و هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ضریب راه آسفالت روستایی هفت استان در کشور کمتر از ۷۰ درصد است، افزود: کرمان یکی از استان‌های دارای این وضعیت است. ضریب راه آسفالت روستایی در حالت استاندارد باید به ۸۲ درصد برسد.

معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به فرسودگی ناوگان باری کشور اظهار کرد: ۳۶۵ هزار ناوگان باری کشور حدود ۱۹ سال عمر داشته و فرسوده هستند.

وی با اشاره به اینکه ناوگان کنونی کشور با توجه به مشکلات هزینه‌ای و معیشتی که برای رانندگان به همراه دارد، اقتصادی نیست، افزود: باید اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

مقبلی از کرمان به عنوان شاهراه اقتصادی و ارتباطی کشور نام برد و گفت: ۱۳ هزار کیلومتر راه آسفالته در استان کرمان وجود دارد.

کد خبر 5382029

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوسازی ناوگان باری ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا آمار کرونا بارش برف گرگان واکسن کرونا کرمانشاه آتش سوزی عکس استانها ایلام شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ۲ عملیات جداگانه از یک دستگاه اتوبوس و یک  مغازه، ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق کشف و تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

وی افزود: بدین منظور ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی کرمان معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرائم و مفاسد اقتصادی با تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است