Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم رونمایی از شورای راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: در حال حاضر جنگ شناختی و حرکت استهطرون برای استحداد جامعه اسلامی و خانواده و اصول تربیتی سبک زندگی اسلامی شکل گرفته است.

او افزود: همانطور که رئیس جمهور گفت، زمان جنگ‌های فیزیکی و سخت گذشته است و دشمن با محدود کردن و از بین بردن فیزیکی نسل و از بین بردن هویت و توانمندی آن با نقشه کشی‌های مختلف در امور زنان دخالت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی تصریح کرد: حضرت زینب چالش‌های رو به روی خود را تبدیل به فرصت کرد و نقشه دشمنان اسلام را از بین برد و حرکت جریان ساز ماندگار جاودانه را در طول تاریخ ایجاد کرد که این تدبیر در جامعه وجود ندارد، درحالیکه می‌تواند نمایانگر اهداف بلند باشد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: مغز خزنده حافظ حیات و زندگی ماست و مغز میانی لذت ما را حفظ می‌کند و مغز متفکر و منطقی نگاه دوراندیشانه به ما می‌دهد که ما آن را کم بکار می‌گیریم.

خزعلی گفت: یکی از بحث‌های آموزش و پژوهش در مغز منطقی شکل می‌گیرد، اما آن را بکار نمی‌گیریم و قرآن کریم هم دائما گوشزد می‌کند که چرا عاقبت اندیشی نمی‌کنیم و گفتنی است که دشمن از این مسیر در حال وارد شدن به زندگی ماست و اجازه نمی‌دهد که شیوه جنگ شناختی وارد مراحل بعدی شود و باعث برجسته شدن مشکلات ما می‌شود و فرزند آوری را مشکل می‌داند خیلی از مشکلاتی که در مسئله جمعیت داریم فرهنگی است نه اقتصادی که دشمن آن را از طریق جنگ شناختی به ما منتقل می‌کند و با اینکه کار سختی است، اما باید بتوانیم با همفکری آن را حل کنیم.

او اضافه کرد: امیدواریم با تصویب قانون جوانی جمعیت و اتمام ویژه بر عملیاتی شدن آن بتوانیم شاهد بهبود وضعیت جمعیت باشیم. معاونت زنان و خانواده در دو بخش مسائل آسیب زدایی مانند اعتیاد، خشونت، خودکشی و بخش دیگر توانمند سازی زنان بانوان و اشتغال آن‌ها به دستور رییس جمهور برنامه‌ای را تصویب کرده که در حال نهایی شدن آن هستیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: مباحث اقتصادی یکی مشکلات جامعه است و اکثر خیریه‌ها به سمت کارآفرینی و اشتغال زایی روی آورده اند تا بتوانند مشکلات معیشتی مردم را حل کنند و قرار است که این موضوع در ۳۱ استان به صورت مردمی اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریاست جمهوری توانمند سازی اشتغال بانوان زنان و خانواده امور زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مطابق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به همه خانوار‌هایی که از آبان سال ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم  یا بیشتر می‌شوند یک قطعه زمین رایگان به مساحت ۲۰۰ متر مربع واگذار می‌شود.

یکی از شهروندان پارسیانی می گوید بیشتر از یک سال است که در طرح واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت  ثبت نام کرده اند ولی هنوز  بلاتکلیف مانده اند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با گذشت بیش از یکسال هنوز زمینهای طرح جوانی جمعیت  در پارسیان را به متقاضیان تحویل نداده اند ، در حالی که در شهرهای دیگر هرمزگان واگذار شده .لطفا در این مورد از  راه وشهرسازی  سوال کنید .زیرا این دغدغه بیش از ۱۵۰ خانواده پارسیانی چشم انتظار است .ممنون.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است