Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر سیدعلی قاسم‌زاده به سمت سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی(ره) قزوین منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقزوین، با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر سیدعلی قاسم‌زاده به سمت سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی(ره) قزوین منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم خطاب به سرپرست جدید دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) آمده: «انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.»

به گزارش تسنیم، سیدعلی قاسم‌زاده دارای مدرک دکتری زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تربیت مدرس تهران و پیش از این با مدرک استادی عضو هیت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) بوده است. همچنین کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه‌های استان قزوین در سال 1393 از دیگر سوابق علمی این نخبه حوزه ادب فارسی محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت قزوین منصوب شدمعاون اقتصادی جدید استاندار قزوین منصوب شدسرپرست معاونت عمرانی استانداری قزوین منصوب شد/انتصاب مدیرکل حوزه استاندار ‌

سرپرست جدید دانشگاه بین‌المللی قزوین همچنین تألیف 79 مقاله پژوهشی و 7 کتاب را در کارنامه خود دارد و مدیریت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه ولی عصر(عج) و عضویت در شورای پژوهشی خانه اندیشمندان علوم انسانی را جزو سوابق اجرایی او به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین وزارت علوم استانداری قزوین وزارت علوم دانشگاه بین المللی امام خمینی ره زبان و ادبیات فارسی قزوین منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین بود.

‌رئیس کل جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود رئیس کلی دادگستری سیستان و بلوچستان و دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

 

مراسم تکریم و معارفه فردا یکشنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد