Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_با ورود دستگاه قضایی، دومین محموله نهاد های دامی از بندر امیر آباد بهشهر خارج شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری مازندران با اعلام این خبر اظهار کرد: طی بازدید سرزده از سیلو‌ها و مخازن نهاده‌های دامی بندر امیرآباد بهشهر برای تعیین ‌تکلیف نهاده‌های دامی دپوشده در این بندربا توجه به ضرب‌الاجل تعیین کرده بودین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه چند روز گذشته اولین محموله  120 تنی نهاده‌های دامی؛ با پیگیری دادستان عمومی و انقلاب بهشهر و دستگاه‌های ذیربط ترخیص شد، گفت: دومین محموله به حجم هزار و 400 تن نهاد های دامی نیز از بندر امیر آباد ترخیص
رئیس کل دادگستری مازندران افزود: ترخیص این نهاده های دامی برای عرضه در بازارگا و توزیع آن در بازار است تا به دست مصرف‌ کنندگان و دامداران برسد.

مشکلات دامداران جنوب خراسان رضوی در تامین نهاده دامی؛ دولت از دامداران حمایت کندواردات نهاده های دامی 20 درصد افزایش یافت1841 تن نهاده ‌دامی خارج از شبکه توزیع در مازندران کشف شد حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه ورود دستگاه قضا از باب حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع بیت المال بوده است یادآورشد: خوشبختانه با پیگیری های مستمر؛ مابقی محموله ها طی روزهای آتی تشریفات ترخیص را طی خواهند کرد و در بازار عرضه می‌شود. انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد

ایسنا/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان به خارج از کشور صادر شد.

بابک مؤمنی امروز در گفت‌و با خبرنگاران از صادرات مرکبات و کیوی از مبدأ استان مازندران خبر داد و افزود: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، گفت: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد