Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – علیرضا رضایی که تاکنون در سه دیدار لیگ برتری و یک دیدار جام حذفی برای استقلال به میدان رفته توانسته در دو دیدار کلین شیت کرده و دروازه اش را بسته نگه دارد. او اولین بار در مصاف مقابل نساجی مازندران و سپس مقابل دیدار با گل‌گهر سیرجان به میدان رفت و در هر دو بازی مانع از باز شدن دروازه استقلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی در آخرین دیدار لیگ برتری مقابل صنعت نفت یک گل دریافت کرد ولی در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

این دروازه بان در مسابقات جام حذفی نیز مقابل نود ارومیه یک گل در جریان بازی خورد ولی در ضربات پنالتی یکی از ضربات بازیکنان حریف به بیرون رفت تا در نهایت استقلال بازنده نباشد. در واقع علیرضا رضایی تاکنون همراه با تیم استقلال در هیچ مسابقه‌ای شکست نخورده است.

یکی از مهمترین کارهای سرمربی استقلال بالا نگه داشتن روحیه دروازه‌بان جوان این تیم است. علیرضا رضایی دروازه بان ۲۲ ساله استقلال که ابتدای این فصل از پیکان به این تیم پیوست دروازه بان اصلی تیم فوتبال امید ایران نیز محسوب می‌شود که برای درخشش در دروازه استقلال انگیزه های زیادی دارد.

رضایی علاوه بر حسینی، یک رقیب جدی دیگر هم در استقلال دارد که محمد رشید مظاهری محسوب می‌شود. گرچه مظاهری به طور قطع مورد تایید فرهاد مجیدی نیست و به احتمال زیاد در نیم فصل زمستانی از استقلال جدا می‌شود. بنابراین رضایی فعلاً به اندازه کافی امیدوار به ادامه حضور در استقلال است ولی برای اینکه امید بازی کردن در ترکیب استقلال را از دست ندهد باید منتظر تصمیمات فرهاد مجیدی باشد.

به قول بزرگترها و پیشکسوتان استقلال این هنر فرهاد مجیدی است که بتواند روحیه علیرضارضایی را بالا نگه دارد، در غیر این صورت ممکن است در روزهای حساس لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا یک مصدومیت و یا محرومیت ناخواسته، شرایطی را به وجود بیاورد که فرهاد مجیدی مجبور شود از علیرضا رضایی در ترکیب تیمش استفاده کند. در چنین شرایطی یک دروازه بان ناآماده و بدون آمادگی ذهنی، با روحیه پایین هرگز به درد تیم استقلال که در هر سه جام مدعی کسب عنوان قهرمانی است نمیخورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا رضایی استقلال استقلال علیرضا رضایی علیرضا رضایی فرهاد مجیدی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود

میثم منیعی نسبت به نبود آرامش در زمان مدیریت علی خطیر برای جواد نکونام انتقاد کرد.

میثم منیعی در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص انتخاب کوپال ناظمی به عنوان داور بازی استقلال گفت: کوپال ناظمی داور خیلی خوبی است اما یک مقدار به او حساسیت وجود دارد و با توجه به این حساسیت‌هایی که وجود دارد ای‌کاش کمیته داوران خرد بیشتری در چیدمان داوری‌ها داشته باشد. اما به هر حال من امیدوارم او فردا داوری منصفانه‌ای از خود نشان دهد.

وی در خصوص تغییرات مدیریتی در استقلال اظهار داشت: از اول مشخص بود که این اختلافات سرانجامی‌ندارد اگر این تغییرات زودتر انجام می‌شد قطعا استقلال هم شرایط بهتری را تجربه می‌کرد. دخالت‌هایی که در مسائل فنی استقلال می‌شد ذهن نکونام را درگیر کرده بود در حالی که اگر از اول مسائل مدیریتی با فنی تفکیک شده بود، هیچ وقت این مشکلات برای استقلال پیش نمی‌آمد.

منیعی در ادامه افزود: سالی که استقلال با مجیدی قهرمان شد، فرهاد آرامش زیادی در استقلال داشت و آجورلو اجازه نمی‌داد کسی ذهن مجیدی را به هم بریزد. اگر امسال هم این آرامش برای نکونام ایجاد شده بود الان اختلاف امتیاز استقلال با سایر تیم‌ها خیلی بیشتر از این بود اما متاسفانه ذهن جواد نکونام را درگیر کردند و حواشی زیادی را برای او به وجود آوردند.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی فردای این تیم مقابل ذوب آهن گفت: بازی خیلی سخت و خطرناکی است اما اگر استقلال باهوش بازی کند، می‌تواند برنده این بازی باشد. ذوب آهن تیم زهرداری است اما من امیدوارم با حضور هواداران استقلال این تیم یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشته و به قهرمانی نزدیک شود.

وی در پایان اعلام کرد: خوشحال می‌شوم استقلال امسال با نکونام قهرمان شود. قهرمانی حق او است چرا که نکونام با یک تیم نصف و نیمه امتیازات خوبی گرفت و حقش است که امسال با استقلال قهرمان شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دردسر بزرگ رضایی پس از درگیری با حامدی‌فر!
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)