Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال سپاهان اولین شکست خود در لیگ 1400 را در آخرین بازی نیم فصل اول برابر قعرنشین متحمل شد.

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت لیگ برتر والیبال امشب در حالی به پایان رسید که سپاهان بدون شکست و با 12 پیروزی به مصاف تیم آذرباتری ارومیه رفت. تیم ارومیه ای که با دو برد در قعر جدول قرار داشت، در اصفهان به میدان رفت و تصور همگان این بود که با یک شکست سنگین نیم فصل اول را به پایان می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان رحمان محمدی‌راد که حتی یک لغزش هم در 12 بازی اخیر نداشتند و قهرمانی خود در پایان نیم فصل را قبل از این قطعی کرده بودند، در ست اول این بازی 29 بر 27 شکست خوردند تا تلنگری به زردپوشان اصفهانی وارد شود. 


در دو ست بعدی سپاهان به خودش آمد و توانست با نتایج 25 بر 19 و 25 بر 14 به پیروزی دست پیدا کند تا در آستانه ثبت سیزدهمین برد خود قرار بگیرد. در ست چهارم اما آذرباتری ارومیه بار دیگر توانست سپاهان را غافلگیر کند و با برد 26 بر 24 کار را به ست پنجم بکشاند.


ست سرنوشت ساز پنجم اما با حساسیت بسیار بالایی دنبال شد. در نهایت در کمال شگفتی و تعجب همگان این آذرباتری ارومیه بود که توانست برابر تیم پرستاره و صدرنشین سپاهان 15 بر 13 برنده از زمین بیرون بیاید و در مجموع 3 بر 2 به برتری برسد.


این سومین برد آذرباتری ارومیه و اولین باخت سپاهان بود که بدون شک بزرگترین شگفتی لیگ والیبال در نیم فصل اول را رقم زد.

لیگ برتر والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال ایران والیبال آذرباتری ارومیه نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور ۲۹ تیم در صربستان پیگیری می‌شود. تیم والیبال دانش آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب حریف شد اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۰ بر ۱۸ به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان ساعت ۱۹ روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

کد خبر 6089970 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم