Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@09:18:06 GMT

حکم جالب قاضی برای مرد مشروب فروش

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۴۰۴۷

صراط:

علی میرزابیگی در تشریح این خبر افزود: متهم این پرونده به دلیل نگهداری ۱۴ لیتر مشروبات الکلی دست ساز به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری درجه ۶ با احتساب و کسر بازداشت قبلی و نیز تحمل ۱۰ ضربه شلاق تعزیری درجه ۶ و نیز پرداخت ۴۹ میلیون ریال جزای نقدی به نفع دولت محکوم شده بود که با توجه به اینکه فاقد سابقه کیفری بوده و دارای تخصص و مهارت در رشته تاسیسات ساختمان است، حکم جایگزین حبس در قالب خدمات عمومی رایگان، برای او صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش رکنا، وی ادامه داد: با توجه به مضرات کیفر سالب آزادی در خصوص مجرمین فاقد سابقه موثر و احراز تنبه ایشان در جلسه دادگاه و اعلام رضایت مکتوب نامبرده؛ وی به انجام ۲۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان جایگزین حبس محکوم شده است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، رییس شعبه ۱۰۱ محاکم کیفری دو کرمان اظهار کرد: متهم این پرونده به انجام ۲۵۰ ساعت و ارائه آموزش حرفه تاسیسات ساختمان به مددجویان حاضر در اردوگاه درمان اعتیاد ماده ۱۶ کرامت سپاه ثارالله محکوم شده است و موظف است به دلیل شاغل بودن، روزانه چهار ساعت به نحوی که به اداره امور زندگی شخصی و معیشت وی خلل وارد نگردد، ضمن هماهنگی مسئول مربوطه در نهاد پذیرنده خدمت حاضر شده و ارائه آموزش به گروه هدف نماید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: علی میرزابیگی مشروبات الکلی خدمات عمومی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه نهایی زندگی با آیه‌ها استان کرمان امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ ظهر آغاز و در ساعت ١٢ روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه پایان می‌یابد.

مدت زمان پاسخ به ٢٠ سوال این مسابقه ۱۵ دقیقه می‌باشد که ۱۳ دقیقه برای پاسخ به سوالات و ۲ دقیقه برای مشخصات اولیه در نظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه نهایی زندگی با آیه‌ها استان کرمان با جوایز متعدد، می‌توانند وارد لینک زیر شوند.

https://formafzar.com/form/9hz70

کد خبر 6088890

دیگر خبرها

  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟