Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و حضور این مدافع میانی در لیگ قطر با گذشت دومین فصل خود همچنان تحت بررسی و پیگیری این باشگاه قرار دارد. این ادعایی است که باشگاه پرسپولیس بعد از شایعاتی که طی ساعات اخیر شکل گرفته بود، روی خروجی خود قرار داده است.

با توجه به این که از توضیحات روز گذشته رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه در کنفرانس خبری سوء برداشت‌هایی اتفاق افتاده که در بعضی موارد موجب تحلیل‌های نادرست شده است، در ارتباط با موضوع شجاع خلیل‌زاده توضیحات تکمیلی برای تنویر افکار عمومی و شفافیت موضوع برای هواداران و رسانه‌ها ارائه می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ارتباط با این پرونده، آن چه از سوی آقای سید مجید صدری مطرح گردید به هیچ‌وجه نافی این موضوع نبوده و نیست که باشگاه پرسپولیس در صورت عدم دستیابی به آن چه حق خود می‌داند، موضوع را از طریق پیگیری‌های حقوقی در فیفا و دادگاه داوری ورزش دنبال خواهد کرد. اتفاقا در این ارتباط پرونده‌ای کامل از مستندات موجود و لایحه‌ای در این ارتباط آماده شده است. دلیل این امر آن است که اگر تماس‌ها نتیجه بخش نبود، زمان برای تشکیل پرونده و طرح شکایت صرف نشود.

البته همان‌طور که اعلام شد واقعا ترجیح در باشگاه بر این است که به جای صرف وقت، هزینه و انرژی جهت طرح شکایت، ابتدا امکان مذاکره و توافق رو در رو بررسی شود. به طور قطع حساسیت هواداران نسبت به موضوع که بعضا با ناراحتی عمیق و حتی عصبانیت از آن چه اتفاق افتاد، همراه است برای باشگاه روشن و محترم است و همان‌طور که اعلام شد ذره‌ای از حق باشگاه نمی‌گذریم. البته این فرایند باید قبل از این‌ها انجام می‌شد که ما مسبب عدم انجام آن نبوده‌ایم.

به هر حال امیدواریم برای توافق دو طرفه پالس مثبت را دریافت کنیم اما اگر چنین نشد ضمن آن که حسن نیت پرسپولیس معلوم شده است بلکه هواداران مطمئن باشند با توجه به آماده بودن پرونده و لایحه، طرح شکایت به سرعت انجام خواهد شد. البته قرار است به منظور جلوگیری از اتلاف سرمایه باشگاه، در این ارتباط نشستی بین معاونت‌های حقوقی و بین‌الملل نیز صورت بگیرد که ظرفیت‌های پرونده برای موفقیت در اخذ رای به نفع پرسپولیس بررسی شود تا نکته‌ای از قلم نیفتد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مجید صدری پرسپولیس شجاع خلیل زاده لیگ برتر مجید صدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم) مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار