Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم قعرجدولی آذرباتری ارومیه در هفته پایانی تیم فصل نخست لیگ برتر والیبال، تیم صدرنشین و بدون شکست سپاهان را در اصفهان شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت تیم صدرنشین و قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال، از جمله بازی‌های دیدنی این هفته بود. فولاد مبارکه سپاهان، قهرمان نیم‌فصل در این مسابقه سه بر دو مغلوب آذرباتری شد تا آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر مردان با شگفتی‌سازی همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ارومیه که اخیرا هدایتش را رحمان رئوفی بر عهده گرفته با ثبت نتیجه 29 بر 27 در ست اول خط و نشان معناداری برای قهرمان نیم‌فصل کشید. هرچند که شاگردان رحمان محمدی‌راد در ست‌های دوم و سوم موفق به پیروزی و کسب امتیاز 25 بر 19 و 25 بر 14 شدند، اما شاگردان رئوفی با پیروزی 26 بر 24 در ست چهارم، سرنوشت برنده بازی را به ست پنجم کشیدند؛ جایی که آذرباتری ارومیه موفق شد با نتیجه 15 بر 13 قهرمان نیم‌فصل را شکست دهد و ضمن شگفتی‌سازی، اولین شکست فولاد مبارکه سپاهان را رقم بزند.

بدین ترتیب تیم سپاهان دور رفت را با 12 برد، یک شکست و 36 امتیاز به پایان رساند و آذرباتری نیز با سه برد، 10 شکست و 9 امتیاز به کار خود در دور رفت پایان داد.

فولاد سیرجان در آخرین تقابل خود در هفته پایانی دور رفت، میزبان شهرداری ارومیه‌ای بود که پیش‌تر جایگاهش را در رده دوم جدول تبیت کرده بود. شاگردان سعید رضایی در تیم سیرجان قصد داشتند این هفته با استفاده از امتیاز میزبانی، حداکثر امتیاز ممکن را به دست بیاورند اما رقیب سرسختی همچون شهرداری ارومیه چنین اجازه‌ای به سیرجانی‌ها نداد تا این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود ارومیه تمام شود.

رقابت دو تیم در مدت زمان 142 دقیقه انجام شد و در آن الکساندر بلاگویویچ بازیکن شماره 3 فولاد سیرجان و رحمان داودی بازیکن شماره 11 ارومیه در ست چهارم کارت زرد گرفتند.

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

فولاد سیرجان ایرانیان 2 – شهرداری ارومیه 3؛ (19-25)، (25-22)، (25-18)، (18-25)، (13-15)
راه‌یاب ملل مریوان یک – لبنیات هراز آمل 3؛ (23-25)، (25-23)، (23-25)، (22-25)
سایپا یک – مس رفسنجان 3؛ (22-25)، (25-19)، (21-25)، (21-25)
شهرداری ورامین 2- پاس گرگان 3؛ (25-20)، (22-25)، (23-25)، (25-19)، (13-15)
شهداب یزد یک – پیکان 3؛ (20-25)، (22-25)، (25-20)، (23-25)
شهرداری گنبد 3- هورسان رامسر صفر؛ (25-17)، (25-22)، (25-20)
فولاد مبارکه سپاهان 2 – آذرباتری ارومیه 3؛ (27-29)، (25-19)، (25-14)، (24-26)، (13-15)

دیدار رئیس فدراسیون والیبال با کمپدلی

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر دور رفت نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟