Web Analytics Made Easy - Statcounter

پابلو دنیل اوسوالدو مهاجم سابق رم، یوونتوس و اینتر به زودی با دختر دیگو مارادونا ازدواج می کند.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ اوسوالدوی ۳۵ ساله و جیانیا مارادونای ۳۲ ساله مدتی است در رابطه عاشقانه هستند اما آنها پس از ماه ها، رابطه خود را علنی کردند و قرار است به زودی در یک مراسم مجلل در آرژانتین با یکدیگر ازدواج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوسوالدو تایید کرد که از دختر مارادونا خواستگاری کرده و پاسخ مثبت گرفته است. اسوالدو پس از خداحافظی با فوتبال در حرفه موسیقی فعالیت می کند و خواننده سبک راک است. جیانیا مارادونا بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ همسر سرخیو آگوئرو بود اما از مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین جدا شد. حاصل ازدواج آنها، یک فرزند پسر به نام بنجامین است. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اَن هَتوِی، بازیگر مطرح هالیوود، طی یک پیامی ویدیوی از لئاندرو تروسارد، مهاجم آرسنال، غافلگیر شد.

هفته گذشته ویدیویی از این بازیگر مطرح در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد که آن از گل دیدنی تروسارد به ولورهمپتون خوشحال بود و در آن مشخص کرد که طرفدار آرسنال است.

روز دوشنبه، این بازیگر 41 ساله همراه با نیکلاس گالیتزین برای تبلیغ فیلم جدیدش در برنامه شبکه اِن‌بی‌سی حضور داشت که یک ویدیو از تروسارد او را غافلگیر کرد.

در این ویدیو تروسارد خطاب به هَتوِی گفت: "هی اَن، من واقعاً شادی به دلیل گلی که زده بودم را دوست داشتم. به حمایت از آرسنال ادامه بده و امیدوارم به زودی تو را در ورزشگاه امارات ببینم."

هَتوِی که با این پیام غافلگیر شده بود برای لحظاتی سکوت کرد و سپس گفت که از شدت هیجان می‌لرزد. گالیتزین 29 ساله، گفت: "بیش از هر چیز دیگری توسط ورزشکاران تحت تأثیر قرار می‌گیرم و این پیام واقعا من را شوکه کرد."

هَتوِی به تازگی در گفتگو با مجله اینتِرویو اعلام کرده بود که آرسنال را دنبال می‌کند و میکل آرتتا مربی مورد علاقه اوست.

او قطعا یکی از طرفدارانی است که علاقه دارد آرسنال امشب به جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند. توپچی‌های لندنی فصل گذشته با منچسترسیتی در رقابت بودند که در نهایت سیتی به این عنوان دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد