Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر باتأکید بر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع از جمله حوزه نفت و گاز خواستار تقویت ارتباط خبرنگاران بوشهری با صنعت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه ، عبدالله نجفی شامگاه چهارشنبه در نشست خبرنگاران بوشهری با معاون وزیر نفت در امور مهندسی پژوهش و فناوری در منطقه پارس جنوبی با اشاره به نقش خبرنگاران در عرصه‌های مختلف اجتماع اظهار داشت: یکی از رسالت مهم خبرنگاران پیگیری مطالبات مردم از طریق مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پارس جنوبی را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به نقش مهم این منطقه صنعتی در کشور تصریح کرد: پارس جنوبی ظرفیت مهم اقتصادی، تولیدی، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی استان بوشهر و کشور محسوب می‌شود و این منطقه صنعتی نقش تاثیرگذاری در تأمین گاز مصرفی استان‌های مختلف دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر باتأکید بر نقش مهم صنایع مستقر در پارس جنوبی در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی بیان کرد: یکی از پیوست‌های مهم صنایع توجه به مناطق پیرامونی و توسعه زیرساخت‌ها در راستای تحقق مطالبات مردم است.

نجفی خواستار تقویت ارتباط خبرنگاران بوشهری با صنعت شد و افزود: با توجه به مشکلات زیست محیطی صنایع به نقاط پیرامونی یکی از پیگیری‌های مهم خبرنگاران تحقق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بر اساس قانون است که نیاز به ارتباط دو سویه خبرنگاران با مسئولان صنایع است.

وی توجه به اشتغال نیروهای بومی در صنایع منطقه پارس جنوبی را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: استان بوشهر دارای نیروهای توانمند و شاخص است استفاده از این قابلیت‌ها یکی دیگر از مطالبات خبرنگاران استان بوشهر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، اطلاع‌رسانی از دستاوردهای صنعتی را یک ضرورت دانست و باتأکید بر امیدآفرینی خاطر نشان کرد: خدمات مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی باید در این شرایط برجسته شود که این مهم نیاز به ارتباط دو سویه خبرنگاران با صنعت است.

نجفی منفعل کردن رسانه‌ها از راه‌های گوناگون را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برخی مدیران با تهدید و شکایت‌های بی پایه و پول‌های کثیف و تحریم‌های سازمان یافته سعی در منفعل کردن رسانه‌ها دارند که این رویکرد به منزله هجمه علیه چشم، گوش و زبان مردم است که باید متوقف شود.

رکورد برداشت گاز از پارس جنوبی شکسته شدمرکز مهارت‌آموزی گاز کشور در منطقه پارس جنوبی راه‌اندازی می‌شودمردم استان بوشهر باید در استفاده عادلانه از ظرفیت‌های پارس جنوبی سهیم باشند

معاون وزیر نفت در امور مهندسی پژوهش و فناوری نیز با قدردانی از تلاش خبرنگاران در عرصه صنایع نفت و گاز اظهار داشت: خبرنگاران جایگاه مهمی در جامعه دارند و نقش تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت ایفا می‌کنند.

وحید رضا زیدی‌فر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را یکی از وظایف مهم صنایع و شرکت‌های نفتی و گازی دانست و تأکید کرد: بدون شک اجرا مسئولیت‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم منطقه پارس جنوبی در اقتصاد و تأمین گاز کشور تصریح کرد: این منطقه صنعتی از ظرفیت‌های مهمی در عرصه سرمایه‌گذاری، تولید، اقتصاد، اشتغال و صادرات دارد که توجه به  استان بوشهر از جمله برنامه‌ها است.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج رسانه مسئولیت های اجتماعی منطقه پارس جنوبی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: امروز تمام اتفاقات منطقه بی‌ارتباط به مسئله خلیج فارس نیست و جنگ‌افروزی و تلاش دشمنان دشمنان برای سلطه بر این منطقه مهم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی خلیج فارس اظهار داشت: از دولت دهم تاکنون به این جشنواره تعلق خاطر دارم و دوست دارم در این محفل گرم و صمیمی حضور داشته باشم. 

وی افزود: درباره بحث خلیج فارس نظریه پردازان از ایام قدیم به علت منابع انرژی به این منطقه هارت لند می گفتند و باور داشتند تسلط بر این منطقه یعنی فرمانروایی بر جهان و بر همین مبنا در سده های گذشته پرتغالی ها و در عصر کنونی آمریکایی ها در این منطقه حضور دارند. 

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: امروز تمام اتفاقات منطقه بی‌ارتباط به مسئله خلیج فارس نیست و جنگ‌افروزی و تلاش دشمنان دشمنان برای سلطه بر این منطقه مهم است. 

وی با اشاره به چند سند تاریخی در ارتباط با نام خلیج فارس و تعلق این خلیج به ایرانیان اظهار داشت: یک محقق غربی به نام ژان ژاک پرینی در کتاب خود اعتراف کرده که ملل و طوایف مختلفی بر خلیج فارس استیلا یافتند و فرمانروایی کردند و روزگارشان سپری شد و منقرض شدند اما تنها ایرانی ها هستند که با هوش و درایت خود از این میراثشان نگهداری کرده و می کنند. 

حسینی با اشاره به فرهنگ 8 هزار ساله خلیج فارس گفت: پرتغالی ها 117 سال بر این منطقه تسلط داشتند اما امام قلی خان با یارانش توانستند این استعمارگران را از منطقه اخراج کنند بر همین مبنا روز 10 اردیبهشت در شورای عالی فرهنگی به نام روز خلیج فارس نامگذاری شد. 

وی با اشاره به لزوم شناخت و صیانت از تاریخ و هویت ملی تاکید کرد: استکبار در هر کجا ورود کرد به دنبال تغییر زبان و فرهنگ آن منطقه بود اما ملت ایران در تمام دوره ها از هویت ایرانی خود دفاع کردند و استکبار ستیزی خود را نشان دادند. 

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به پیشینه راه‌اندازی جشنواره خلیج فارس گفت: در دولت دهم این جشنواره با محوریت بندرعباس با نگاهی بین المللی ایجاد شد و امید داریم پس از فراز و نشیب های برگزاری این جشنواره ابعاد جهانی پیدا کند و ایرانی ها در سراسر جهان با آن ارتباط برقرار کنند. 

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد دریا پایه از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: برای اجرایی شدن این سیاست‌ها، دولت و سایر قوا باید در کنار هم باشند و اقدامات عملی برای بهره وری کامل از ظرفیت ساحل و دریا انجام دهند و توسعه کشور را در سواحل خلیج فارس رقم بزنند. 

وی افزود: استان هرمزگان هم برنامه‌های خود را در مورد اجرای این سیاست‌ها به تهران ارسال کند تا با جمع بندی و بررسی و کار کارشناسی در نهایت بتوان از این مزیت خدادادی بهره لازم را برد. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها