Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی چهارشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش تنگستان ضمن تشکر از تلاش‌های مجموعه این شورای اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهایی که در دوران مسئولیت در تنگستان انجام خواهم داد پشتیبانی از بحث‌های فرهنگی آموزشی خصوصاً در حوزه آموزش و پرورش در شهرستان است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: پشتیبانی از برنامه‌های آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آور شد: تلاش خواهد شد در بحث آموزش‌های فوق برنامه و بنیه تقویت درسی برای دانش آموزان مدارس با استفاده از ظرفیت آموزگاران زمینه لازم در شهرستان آماده کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان با اشاره به اینکه در بخش مرکزی شهرستان مدارس تخریبی زیادی وجود دارد خاطر نشان کرد: مجموعه ستادی آموزش و پرورش و مدارس شهرستان دارای امکانات لازم و قابل قبولی نیستند.

وی ادامه داد: جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ماهانه به صورت منظم در بعدازظهر دوشنبه‌ها هر ماه برگزار شود.

لطفی با اشاره به اینکه ۱۳ مدرسه تخریبی در شهرستان نیاز به نوسازی دارد افزود: باید طی برنامه ریزی مشخص تلاش شود در طی سه سال آینده هر سال ۳ تا ۴ مدرسه تخریبی در سطح بخش مرکزی شهرستان نوسازی شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: باید جهت مشارکت بیشتر مردم در نوسازی مدارس شهرستان هسته اجتماعی مشارکت‌های مردمی تشکیل شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان بیان کرد: کسانی که دارای رتبه برتر در آزمون‌ها و دانشگاه‌ها هستند در سطح شهرستان باید تجلیل شوند.

وی یاد آور شد: باید در بحث امتحانات پایان فصل دانش آموزان پروتکل‌های بهداشتی در سطح مدارس شهرستان برای پیشگیری از هر گونه آلودگی ویروسی رعایت شود.

لطفی خواستار شناسایی آمار دقیق بی سوادان با همکاری نهادهای حمایتی در سطح شهرستان شد.

کد خبر 5382131

منبع: مهر

کلیدواژه: تنگستان بوشهر احمد لطفی شورای آموزش و پرورش ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا آمار کرونا گرگان بارش برف واکسن کرونا کرمانشاه آتش سوزی عکس استانها شیوع کرونا ایلام قاسم سلیمانی شورای آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟